شماره ۱۱۰۰ | ۱۳۹۶ شنبه ۲۶ فروردين
صفحه را ببند
اقتصاد مجازی

اپلیکیشن متفاوت گوگل برای تحویل غذا درِ منزل

 مهر| هندی‌ها این امکان را پیدا کرده‌اند که از طریق اپلیکیشن جدید گوگل غذا سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرند.شرکت گوگل از اپلیکیشن جدید و جالب توجهی رونمایی کرده که مشکل میلیون‌ها نفر در سراسر جهان برای تهیه غذا را حل می‌کند اما مشکل اینجاست که این امکان تنها برای آنهایی که در بنگلور و مومبابی هند زندگی می‌کنند، فراهم شده است.با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان انواع غذاها را از رستوران‌های مختلف سفارش داد، زیرا منوی رستوران‌ها و فست‌فودهای محلی را در خود گردآوری کرده است.

محافظ شارژ‌کننده آیفون از راه رسید
 مهر| دارندگان آیفون حالا می‌توانند از محافظ جدیدی استفاده کنند که یک ویژگی شاخص دارد.
درحال حاضر، مدل‌های بسیاری متنوعی از محافظ‌های آیفون در بازار وجود دارد که تقریبا می‌توان گفت؛ عملکرد آنها شبیه یکدیگر است. اما محافظ شارژ‌کننده CoBattery با سایر مدل‌ها متفاوت است. این فناوری جدید به دارنده آیفون این امکان را می‌دهد که تنها در چند ثانیه باتری کاملا شارژ شده آن را که در قسمت پشتی محافظ جای می‌گیرد، با باتری اصلی تعویض کند و دیگر هیچ‌گاه نگرانی از بابت تمام‌شدن شارژ باتری تلفن‌همراهش نداشته باشد.

رونمایی از خودروی ۷ نفره غول‌پیکر

مهر|  طرح جدید خودروی سوبارو اسنت با ظرفیت ۷نفر در نمایشگاه اتومبیل نیویورک به نمایش درآمد.کارخانه سوبارو ‌سال گذشته طرح اولیه Viziv-۷ را به بازار ارایه کرد و امسال نیز در همان راستا قصد دارد یک خودروی خانوادگی غول‌پیکر ۷نفره بسازد. از همین رو طرح اولیه «سوبارو اسنت» را در نمایشگاه اتومبیل نیویورک رونمایی کرده است. تاکنون مشخص شده خودروی موتوری توربوشارژ چهار سیلندر دارد و تمام چرخ‌های آن متحرک هستند.


تعداد بازدید :  259