شماره ۱۱۰۰ | ۱۳۹۶ شنبه ۲۶ فروردين
صفحه را ببند
ویترین خانواده

فرنگی‌های گرانقیمت مشتری دارند
مهر| رئیس اتحادیه میوه و سبزی از استقبال مردم نسبت به خرید میوه‌های ممنوعه خارجی انتقاد کرد و گفت: یکی از دلایل تداوم عرضه این محصولات در بازار وجود مشتری است.
سیدحسین مهاجران درباره آخرین وضع توزیع میوه‌های قاچاق در بازار با بیان اینکه در حال حاضر انواع مختلفی از این میوه‌ها در حال عرضه است، اظهار داشت: هر چند که عرضه این محصولات نسبت به ایام پیش از عید، مقداری کاهش یافته؛ اما همچنان شاهد عرضه انواع مختلفی از آنها در سطح بازار هستیم.

آمار دقیقی از خانه‌های خالی تهران نداریم
 فارس| رئیس اتحادیه مشاوران املاک با تأکید بر اینکه آمار دقیقی از شمار خانه‌های خالی از سکنه در تهران وجود ندارد، گفت: اگر دولت و مجلس سیاست‌های پولی و بانکی را پارسال اصلاح می‌‌کردند، مسکن در ‌سال ۹۵ وارد رونق می‌شد.
حسام عقبایی در پاسخ به این سوال که آیا آماری از این واحدهای مسکونی در تهران وجود دارد، گفت: آمار دقیقی از وجود خانه‌های خالی از سکنه در شهر تهران وجود ندارد اما نکته‌ای که مهم است این است که بخش عمده‌ای از خانه‌های خالی از سکنه که این روزها مطرح می‌شود، مربوط به استان تهران و حاشیه شهر تهران است.

افزایش 7.5 درصدی هزینه خانوار شهری
 فارس| طبق گزارش مرکز آمار ایران در‌ سال 1394 متوسط هزینه خوراکی و دخانی یک خانوار شهری، برابر 62431‌هزار ریال بوده است که در مقایسه با‌ سال 1393 به میزان 7.4‌درصد افزایش نشان می‌دهد.
بر اساس نتایج این بررسی، در بین هزینه‌های خوراکی و دخانی بیشترین سهم، 22.0درصد، مربوط به هزینه آرد، رشته، نان، ‌غلات و فرآورده‌های آن بود و هزینه‌های مربوط به گوشت با 21.0درصد، میوه‌ها و سبزی‌ها با 17.6درصد، شیر و فرآورده‌های آن و تخم پرندگان با 11.6‌درصد و نوشابه‌ها، غذاهای آماده و دخانی‌ها با 7.7‌درصد در مراتب بعدی اهمیت قرار داشته است.


تعداد بازدید :  274