شماره ۱۱۰۰ | ۱۳۹۶ شنبه ۲۶ فروردين
صفحه را ببند
آژير

اقدام عجیب عامل قتل عام اراک قبل از اعدام
عامل قتل عام اراک که در ساعت هفت صبح پنجشنبه  در شهرک علی ابن ابی‌طالب در اراک به دار مجازات آویخته شد، لحظاتی قبل از مرگ در مقابل دوربین عکاسان خبری کار عجیبی کرد. او درحالی‌که قطعیت مرگ خود را پذیرفته بود، سیگاری به گوشه لب خود گذاشت تا آخرین کام‌های سیگار خود را قبل از مرگ به ریه خود بفرستد. 22 دی‌ماه ‌سال گذشته بود که عباس صحرایی به همراه برادر خود با اسلحه کلاشینکف به خانه دو نفر از افرادی که در جریان دستگیری او نقش داشتند رفت و آنها را به همراه اعضای خانواده‌شان در دو محله طالقانی و کوی علی ابن ابی‌طالب(ع) به رگبار بست و سپس از محل جنایت گریخت. 6 نفر در این دو جنایت به قتل رسیدند و عباس نیز متواری شد.
تلاش‌های پلیس  با توجه به جدیت پرونده با شدت ادامه داشت تا این‌که عباس هنگامی که به منظور گرفتن پول از یکی از آشناهای خود با او قرار گذاشته بود در همان روز جنایت دستگیر شد. عباس انگیزه خود را انتقام عنوان کرده بود و در دادگاه خود در روز 17 اسفندماه به 6 بار قصاص در ملأ عام، 8‌سال حبس تعزیری و تحمل 74 ضربه شلاق محکوم شد. برادر عباس نیز به 55‌سال حبس و دو ‌سال تبعید محکوم شد.

حمله نقابداران چاقوکش به یک خانواده روستایی
 چاقو به دستان نقابدار، ٣عضو یک خانواده را راهی بیمارستان کردند. حوالی 3 بامداد روزجمعه درحالی ‌که همه اعضای خانواده مضروب خواب بودند، 3 فرد ناشناس و نقابدار وارد منزل یکی  از اهالی روستای امره ساری می‌شوند. ضاربان پدر، مادر و فرزند خانواده را با ضربه‌های چاقو مجروح و راهی بیمارستان می‌کنند. مجروحان هم‌اکنون برای انجام عمل‌های جراحی دربیمارستان امام خمینی(ره) ساری به سر می‌برند و نیروی‌های اطلاعاتی و امنیتی برای بازجویی و تحقیقات از صبح امروز وارد روستای امره شدند.

دستگیری سرکرده باند سرقت مسلحانه در اسلام‌آباد
با دستگیری سرکرده باند سرقت احشام در اسلام‌آباد غرب هویت واقعی او در بازجویی‌ها برای مأموران آگاهی مشخص شد. درپی وقوع چندین مورد سرقت احشام در روستاهای اطراف شهر اسلام‌آباد غرب و دستگیری 3نفر از اعضای این باند، دستگیری یکی از اعضای اصلی که متواری شده بود، به ‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. مأموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی سرکرده باند را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دریک عملیات غافلگیرانه، موفق به دستگیری وی در مخفیگاهش دریکی از روستاهای اطراف شهر اسلام‌آباد غرب شدند. متهم در ادامه تحقیقات مأموران پلیس آگاهی به ارتکاب 8 مورد سرقت مسلحانه احشام درشهرستان اسلام‌آباد غرب و سایر شهرستان‌ها اعتراف کرد. این سارق 40ساله دارای سوابق متعددی در امر سرقت مسلحانه، خریدوفروش چک پول جعلی و نگهداری اموال سرقتی است، همچنین متهم تاکنون به سرقت 90 رأس دام اقرار کرده است. این متهم با صدور قرار مناسب جهت ادامه تحقیقات دراختیار پلیس آگاهی شهرستان اسلام‌آباد غرب است.

شهادت 3 تن از پرسنل ناجا در کرمانشاه
 تسنیم|  سه مامور نیروی انتظامی در شهرستان ثلاث باباجانی در غرب استان کرمانشاه در تعقیب خودرو قاچاقچیان به شهادت رسیدند. خودرو ماموران انتظامی در این تعقیب و گریز با انحراف از جاده به دره سقوط کرد که در این حادثه سه تن از چهار سرنشین خودرو پلیس به شهادت رسیدند.

توقیف محموله یک‌تنی
محموله یک‌هزار و 97کیلوگرمی مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان بم کشف شد و سه قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر شدند. قاچاقچیان با جاسازی ماهرانه‌ای در کف یک تریلر کشنده قصد انتقال مواد مخدر را از استان سیستان و بلوچستان به کرمان داشتند که با تلاش‌های ماموران انتظامی و طی یکسری اقدامات اطلاعاتی این باند در شهرستان بم مورد تعقیب قرار گرفت. در این عملیات یک تریلر کشنده و یک خودرو سواری از سوداگران مرگ کشف و ضبط شد.

 


تعداد بازدید :  305