شماره ۱۱۰۰ | ۱۳۹۶ شنبه ۲۶ فروردين
صفحه را ببند
ورزش جهان

دروگبا در لیگ دسته دوی آمریکا| دیدیه دروگبا، مهاجم ساحل عاجی سابق چلسی بازنشستگی‌اش را به تعویق انداخت و به تیم فونیکس در لیگ USL که لیگ دسته دوی فوتبال آمریکا شناخته می‌شود، ملحق شد. مهاجم ساحل‌عاجی با قراردادی یک ساله (به علاوه یک‌سال اختیاری) به تیم آمریکایی ملحق شده است. او در پایان قراردادش قرار است که مدیر ورزشی تیم فونیکس شود.
سرانجام میلان به چینی‌ها فروخته شد| سیلویو برلوسکونی درنهایت 93.99‌درصد از سهام باشگاه میلان را به تجار چینی که  در دو‌سال گذشته برای خریداری میلان اعلام آمادگی کرده بودند فروخت.  ارزش این معامله که قرارداد آن هم به صورت رسمی امضا شد ۷۴۰‌میلیون یورو اعلام شده است. طرف چینی حتی قبول کرده بدهی‌های باشگاه میلان که بالاتر از 200‌میلیون تومان است را هم تسویه کند.
دستگیری فوتبالیست مکزیکی هنگام انتقال مواد مخدر| دانیل گومز، بازیکن تیم فوتبال جوانان تیوآنای مکزیک در زمان تلاش برای انتقال مواد مخدر به داخل خاک آمریکا دستگیر شد. این حادثه پنجم ماه آوریل 2017 در نزدیکی مرز اوتای آمریکا رخ داد و از درون خودروی دانیل گومز 21 ساله و عضو تیم فوتبال جوانان باشگاه تیوآنای مکزیک بیش از 22 کیلوگرم ماده مخدر متامفتامین کشف شد.
فیفا، مسی را احضار کرد| فدراسیون جهانی فوتبال لیونل مسی، را برای ارایه توضیحاتی درباره رفتار تهاجمی‌اش در قبال کمک داور بازی آلبی‌سلسته برابر شیلی در چارچوب مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه به دفتر مرکزی خود در سوییس فراخوانده است. این جلسه ویژه روز چهارم ماه می‌سال جاری میلادی (21 اردیبهشت) در کمیته انضباطی فیفا برگزار خواهد شد.
شرط فروش دخئا به رئال؛ تونی کروس| با توجه به از سرگیری بحث انتقال دخئا به رئال مادرید، منچستریونایتد تلاش می‌کند تا به راحتی این بازیکن اسپانیایی را از دست ندهد و در صورت آن‌که درنهایت مجبور به فروش دخئا شد، بازیکنی را از رئال‌مادرید به خدمت بگیرد. دخئا دو‌سال دیگر با شیاطین سرخ قرارداد دارد اما در صورتی که مورینیو موفق به جلوگیری از این انتقال نشود، شرط معاوضه دخئت با تونی کروز را به باشگاه ارایه می‌دهد.

 


تعداد بازدید :  215