شماره ۱۱۰۰ | ۱۳۹۶ شنبه ۲۶ فروردين
صفحه را ببند
اولادی درگذشت استقلال 4 تایی شد

شهروند| سال گذشته درهفته‌ای که درپیش داریم، اتفاقات تلخ، شیرین و مهمی برای ورزش ایران رخ داده که شاید مهم‌ترین آن درگذشت بازیکن ملوان بود.
طوفان پرسپولیس در دربی
سرخپوشان که در این برهه از لیگ پانزدهم در اوج قرار داشتند و خودشان را به کورس قهرمانی نزدیک کرده بودند، در دربی 82 مقابل استقلال به میدان رفتند. شاگردان برانکو 27 فروردین‌ماه ‌سال گذشته توانستند در یک بازی تاریخی 4 بر 2 استقلال را با هدایت پرویز مظلومی از پیش‌رو بردارند تا آبی‌پوشان به بحران رفته و پرسپولیس برای قهرمانی امیدوار شود.
اعلام کاندیداهای فدراسیون
بعد از گذشت بیش از یک‌ماه از ثبت‌نام کاندیداها برای ریاست در فدراسیون فوتبال، 29 فروردین‌ماه ‌سال 1394 نام 3نفر برای رقابت اعلام شد. با این حال تعداد زیادی از افراد برای این سمت ثبت‌نام کرده بودند، مهدی تاج، مصطفی آجرلو و عزیزالله محمدی 3نفری بودند که نامشان به‌عنوان کاندیدای تأیید صلاحیت‌شده اعلام شد تا در اواخر اردیبهشت برای جانشینی کفاشیان رقابت کنند.
جوکوویچ بهترین شد
31 فروردین‌ماه ‌سال گذشته آکادمی جوایز لاروس برای سومین‌بار نواک جوکوویچ را به‌عنوان برترین ورزشکار ‌سال انتخاب کرد. تنیسور صربستانی که پیش از این در‌سال 2012 و 2015 برنده این جایزه شده بود، بعد از فتح 3 گرنداسلم توانست در‌سال 2016 نیز چنین افتخار بزرگی را کسب کند.
درگذشت ناگهانی اولادی
چند ماه بیشتر از درگذشت ‌هادی نوروزی، کاپیتان فقید پرسپولیس نگذشته بود که بعدازظهر 31 فروردین‌ماه 94 خبر رسید، مهرداد اولادی بازیکن وقت ملوان و سابق تیم‌ملی و پرسپولیس به صورت ناگهانی دربیمارستان شهدای تجریش دارفانی را وداع گفته است. این خبر شوکه‌کننده درحالی اعلام شد که این بازیکن با باشگاه ملوان قرارداد داشت و برای رفع مصدومیت خود به تهران سفر کرده بود.
صعود تراکتور و ذوب‌آهن
درشرایطی که با حذف نفت تهران درمرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان فصل 2016، ایران با 3 تیم درمرحله گروهی حاضر شده بود، در روز پایانی دور گروهی تیم‌های ذوب‌آهن و تراکتورسازی مجوز صعود به یک‌هشتم نهایی را دریافت کردند. ذوب‌آهن با شکست 3 بر صفر النصر امارات، جشن صعود را برپا کرد و تراکتورسازی نیز 2 بر صفر الهلال عربستان را از پیش‌رو برداشت تا به دور یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برسد. ازسوی دیگر، سپاهان با هدایت استیماچ بعد از ناکامی در لیگ برتر از آسیا هم حذف شد تا این مربی کروات زودتر از پایان فصل از سمت خود استعفا دهد.


تعداد بازدید :  142