شماره ۱۱۰۰ | ۱۳۹۶ شنبه ۲۶ فروردين
صفحه را ببند
مروری از 4 مسابقه‌ یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
بارسلونا و بایرن حذف شدند؟

شهروند| دور رفت از مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در هفته‌ای که گذشت با انجام 4 مسابقه پیگیری شد تا تکلیف صعود برخی تیم‌ها بنا به احتمالات تقریبا مشخص شود. در بازی‌های انجام شده اتفاقاتی افتاد که احتمالا به حذف بارسلونا و بایرن‌مونیخ منجر خواهد شد.
معجزه بی‌معجزه
تیم‌های اروپایی معمولا یک فصل تلاش می‌کنند تا به مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا برسند و وقتی این شانس را به دست می‌آورند غالبا به سادگی آن را از دست نمی‌دهند. برای تیم‌هایی مثل بارسلونا که معجزه‌وار به این مرحله رسیده شاید طبیعی نبود مقابل یوونتوس این‌قدر دست و پا بسته حاضر شود اما شاگردان لوییس انریکه بار دیگر در بیرون از خانه یک شکست سنگین را متحمل شدند تا حالا برعکس دور قبلی اکثر هواداران بارسلونا دیگر امیدی به معجزه نیوکمپ هم نداشته باشند. بارسلونا برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی باید بیش از 4 گل در خانه بزند.
شاگرد، مچ استاد را خواباند
بایرن مونیخ دلش نمی‌خواست در آلیانس آره‌نا مغلوب شود؛ آن هم در شرایطی که کارلو آنچلوتی را روی نیمکت داشت. آنچلوتی برای بردن شاگردش در رئال مادرید(زیدان) نقشه‌های زیادی کشیده بود و گل اول را هم زد اما اخراج ژاوی مارتینس همه‌چیز را برهم زد. بایرن قافیه را واگذار کرد و با سوپرگل‌های رونالدو بازنده شد. حالا مونیخی‌ها در سانتیاگو برنابئو کاری دشوار خواهند داشت. تنها چیزی که می‌تواند بایرن را به آینده امیدوار کند، اندیشه انتقامی است که آنچلوتی مقابل زیدان دارد.
ترسوها باختند
دورتموند پس از حوادثی که برای اتوبوسش پیش آمد و سایه ترسی که بر بازیکنان این تیم افتاده بود، بالاخره با یکروز تأخیر به مصاف موناکو رفت و در خانه بازی را واگذار کرد. نتیجه 3 بر 2 به سود موناکو اگرچه کار دورتموند را برای بقا در لیگ قهرمانان اروپا سخت کرده است اما طلایی‌پوشان هنوز به آینده امیدوارند. در دیگر بازی یک‌چهارم نهایی اتلتیکو مادرید برد خفیف یک بر صفر مقابل لستر سیتی را جشن گرفت تا در انگلیس کارش سخت شود. با این حال بعید است شاگردان سیمئونه به راحتی دست از صعود در لیگ قهرمانان بکشند.
بارسا و بایرن حذف شدند؟
با نتایجی که در 4 مسابقه دور رفت یک چهارم نهایی رخ داد، شاید بتوان گفت بارسلونا روی کاغذ حذف شده است؛ بایرن هم بعید است بتواند در برنابئو رئال را از پیش رو بردارد. در دو بازی دیگر این مرحله اما چیزی مشخص نیست اما احتمال این‌که از بین دو تیم کم نام و نشان‌تر موناکو و لسترسیتی یکی به نیمه‌نهایی برسد، کم نیست.

 


تعداد بازدید :  282