شماره ۱۱۰۰ | ۱۳۹۶ شنبه ۲۶ فروردين
صفحه را ببند
آن‌سوی مرز

روستوف به فروش می‌رسد
با پایان همکاری گروه اقتصادی آگروکوم با تیم فوتبال روستوف و بدهی 360‌میلیون روبلی این تیم به سازمان مالیات و اعضای کادر فنی و بازیکنان خبر داده بودند، روستوف به فروش می‌رسد. رئیس باشگاه روستوف رسماً از ورشکستگی این باشگاه خبر داده و تاکیده کرده با وجود ورشکستگی شرایط روستوف باثبات است. با این شرایط وضع سردار آزمون ستاره ایرانی روستوف که قراردادش در پایان فصل به پایان می‌رسد در‌ هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

تیم جهانبخش از اجاره‌نشینی درآمد
سایت رسمی باشگاه آلکمار هلند از خرید قطعی ورزشگاه آفاس خبر داد. آلکمار در 7‌سال اخیر به صورت اجاره‌ای در این ورزشگاه بازی می‌کرد. آلکمار با خرید آفاس به جمع معدود تیم‌های اردویسه هلند پیوست که دارای ورزشگاه اختصاصی هستند. پیش از این مالکان ورزشگاه آفاس با توجه به ورشکستگی مالی آمادگی خود را برای فروش قطعی به باشگاه آلکمار اعلام کرده بودند که سرانجام این اتفاق با عقد قرارداد بین آنها عملی شد.

عزت‌اللهی محروم شد
هافبک ایرانی تیم فوتبال آنژی بازی بعدی تیمش در لیگ برتر روسیه را از دست داد. سعید عزت اللهی در بازی قبلی تیمش در لیگ برتر این کشور مقابل زنیت کارت زرد گرفت و 4 اخطاره شد. بر همین اساس او بازی بعدی تیمش از هفته بیست و سوم مقابل کریلیا را به خاطر محرومیت از دست داد.


تعداد بازدید :  222