شماره ۱۱۰۰ | ۱۳۹۶ شنبه ۲۶ فروردين
صفحه را ببند
روزهای خوش حامد همایون ادامه دارد
دوباره عشق در سراسر ایران

النا شیرازیان| بعد از سال‌های بسیاری که موسیقی پاپ ایران خالی از چهره‌های جدید و تأثیرگذاری شده بود که بشود نامشان را ستاره‌های تازه‌وارد و پرطرفدار خطاب کرد، یک خواننده شیرازی بعد از سال‌ها تلاش توانست با انتشار نخستين آلبومش ره صد ساله را یک‌شبه طی کند و نامش ورد زبان علاقه‌مندان به موسیقی پاپ شود. حالا کافی است به صدای دستگاه پخش موسیقی داخل خودرو‌ها گوش کنید تا ببینید خواننده آلبوم «دوباره عشق» در این مدت نسبتا کوتاه به چه شهرتی دست پیدا کرده است.
درست چند روز قبل از آغاز جشنواره موسیقی فجر در دی‌ ماه ‌سال 94 بود که جدول بخش موسیقی پاپ این جشنواره خیلی‌ها را انگشت به دهان گذاشت؛ اما زمان زیادی برای آنکه همان‌ها بفهمند موسیقی و صدای حامد همایون تا چه حدی در میان جوان‌های کشورش رسوخ کرده، لازم نبود. در حالی ‌که احتمالا برای نخستين‌بار یک خواننده موسیقی پاپ 4 سانس اجرا در جشنواره موسیقی فجر را پشت سر می‌گذاشت، بلیت‌های هر 4 اجرا بسیار زودتر از همه اجراهای دیگر جشنواره به فروش رسید. پدیده موسیقی پاپ در سالی که گذشت رکورددار برگزار کنسرت در جشنواره نوروزی کیش بود.
او البته در شمال ایران هم اجرای متعددی را روی صحنه برد و چندی پیش هم با دروغ سیزده خود که برگزاری کنسرت رایگان در تهران بود، خبرساز شد! حامد همایون در سالن سینما جهان‌نما شهرستان چالوس روی صحنه می‌رود. او در ادامه به همراه گروهش برای اجرای 4 سانس کنسرت دیگر راهی زنجان می‌شود. یکی دیگر از شهرهایی که برای برگزاری ادامه تور کنسرت‌های آلبوم دوباره عشق همایون قطعی‌شده گرگان است. مخاطبان گلستانی او روز 12 اردیبهشت و در سالن 9 دی به تماشای اجرای زنده خواننده محبوبشان می‌نشینند.
الان دیگر میزان استقبال و فروش کنسرت‌هایی که نام حامد همایون به‌عنوان خواننده‌اش درج‌شده کار چندان سختی نیست. محسن رجب‌پور، تهیه‌کننده شناخته‌شده و کارکشته موسیقی ایران که در کارنامه تجربیاتش معرفی گروه مشهور آرین را در کارنامه دارد از آن آدم‌هایی است که در حوزه خودش می‌شود او را یک متخصص تمام‌عیار دانست. متخصصی که خوب می‌داند روی چه کسانی سرمایه‌گذاری کند تا هم بازگشت سرمایه به‌سرعت برایش اتفاق بیفتد و هم مردم او را به‌عنوان تهیه‌کننده‌ای که علاقه‌مند مطرح‌کردن آدم‌های ناشناس است، به خاطر بیاورند. (البته گروه آرین که از سوی رجب‌پور راه‌اندازی شد، بعدها براساس اختلاف به وجود آمده میان او و برخی از اعضای آن گروه برای همیشه به کار خود در حوزه موسیقی پاپان داد و حسرت بزرگی در دل آنها که با کارهای آرین خاطره داشتند، نشاند.) حامد همایون حالا در اوج محبوبیت به سر می‌برد و طرفدارانش مست باده موسیقی اویند (نه مست باده پیروزی البته) و البته آرزو می‌کنند ستاره جدیدشان حالا حالاها بدرخشد و مثل بسیاری از چهره‌های مشهور‌شده در یک دهه اخیر زود به سمت خاموشی نرود.


تعداد بازدید :  541