شماره ۱۱۰۰ | ۱۳۹۶ شنبه ۲۶ فروردين
صفحه را ببند
فعالیت جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان تشریح شد
ایجاد حس امنیت و تأمین سلامت جامعه

معاون داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از اجرای طرح‌های ملی «فرشتگان رحمت»، داوطلب‌یار امداد و نجات  و نیابت در نوروز 96  توسط داوطلبان و خیرین این جمعیت خبر داد.
علیرضا سلیمی با اشاره به این‌که این طرح به‌عنوان یکی از طرح‌های برتر در حوزه بشردوستی شناخته شده است، اظهار داشت:   در این طرح داوطلبان هلال‌احمر با حضور در منازل بیماران، خانواده‌های سالمندان، خانواده‌های بی‌سرپرست و بدسرپرست، معلولان و خانواده‌های زندانیان ضمن عیادت از این عزیزان هدایایی به رسم یادبود به آنان تقدیم می‌کنند.
وی تصریح کرد: در ایام نوروز امسال داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان به 541 نفر از افراد فوق‌الذکر خدماتی همچون ویزیت رایگان، تهیه دارو و ...به ارزش ریالی 54میلیون ریال و هدایایی به ارزش 34میلیون و 500‌هزار ریال ارایه کردند.
معاون داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با اشاره به مشارکت فعال  خیرین  و داوطلبان در اجرای طرح‌های نوروزی جمعیت هلال‌احمر استان ازجمله «طرح فرشتگان رحمت» گفت: این طرح در  راستای  کمک  به  خانواده‌های  نیازمند  و  کم ‌برخوردار  مناطق  محروم  روستایی  و  شهری  بالاخص  کودکان  و  زنان  بی‌سرپرست  و  بدسرپرست،  خانواده زندانیان و زنان سرپرست خانوار به اجرا درآمد.
علیرضا سلیمی با بیان این‌که هدف از اجرای این طرح  جذب، سازماندهی و هدایت کمک‌های مردمی در اجرای برنامه‌های عام‌المنفعه خیرخواهانه با استفاده از توان خیرین در حمایت از نیازمندان و تلاش برای رفع بخشی از محرومیت‌های اقشار آسیب‌پذیر است، اظهار داشت: با همیاری و مشارکت داوطلبان، خیران و پرسنل جمعیت پس از نیازسنجی و شناسایی افراد نیازمند 9‌هزار و 793 سبد عیدانه به ارزش 7‌میلیارد و 500‌میلیون ريال در مناطق محروم در بین نیازمندان توزیع شد.
 وی در ادامه  خاطرنشان  کرد: اجرای  طرح  داوطلب‌یار  امداد و نجات   و  بهره‌مندی   از   خدمات  تخصصی داوطلبانه  در  حوزه  سلامت  و  ارایه  خدمت  به  مسافران نوروزی،   اجرای  طرح مروجین سلامت   به ‌منظور  ارتقای  آگاهی  و  دانش  عمومی  شهروندان  درباره حوادث، ایجاد  حس  امنیت و کوشش  در  جهت تأمین سلامت جامعه  و  پیشگیری  از  ایجاد  حادثه و  خسارت  از دیگر  برنامه‌های  داوطلبان  جمعیت  هلال ‌احمر  استان  در  ایام  نوروز  بود.


تعداد بازدید :  254