شماره ۱۰۹۸ | ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۳ فروردين
صفحه را ببند
ذره‌بين

شکنجه‌های دختر 13ساله در خانه‌اي متروک
شهروند| دو پسر جوان با ربودن دختر 13 ساله‌ای دست به نقشه سیاهی زدند. این دختر نوجوان در خانه‌ای متروک در قزوین مورد اذیت و آزار پسران قرار گرفت. متهمان از طریق دوربین‌های مداربسته یک داروخانه شناسایی و ردیابی شدند.
اوایل اسفندماه‌ سال گذشته بود که با شکایت دختر 13ساله‌ای به نام هدی پرونده آزار دو پسر جوان در پلیس آگاهی پایتخت گشوده شد. دختر نوجوان وقتی پیش روی مأموران پلیس ایستاد پرده از زندگی‌اش برداشت و گفت: پدر و مادرم از هم جدا شده‌اند. پدرم  به‌شدت اعتیاد داشت به همین خاطر مجبور شدم در کنار مادرم زندگی کنم. او هم اعتیاد داشت و هر روز به بهانه‌ای مرا از خانه بیرون می‌انداخت تا همراه دوستانش مواد بکشد.
چند روز پیش هم مادرم  بار دیگر با من دعوا کرد و مرا از خانه بیرون انداخت. بی‌هدف در کوچه پس کوچه‌های محله‌مان راه می‌رفتم که دو پسر جوان با موتور راهم را بستند. آنها ادعا می‌کردند که  قصد کمک دارند از من خواستند تا همراه‌شان بروم. سوار موتور آنها شدم. ناگهان متوجه شدم در جاده‌ای ناشناس قرار دارم. فریاد می‌زدم و کمک می‌خواستم؛ اما کسی به دادم نمی‌رسید. در مسیر بود که متوجه شدم به قزوین رسیده‌ام. به خانه‌ای متروک رفتیم. همان جا بود که مرا مورد آزار و اذیت  قرار دادند. تهدیدم کردند اگر ماجرا را به کسی بگویم رازهای زندگی خودم و مادرم را در محل پخش می‌کنند و آبرویم را می‌برند.
به دنبال شکایت دختر نوجوان تلاش پلیس برای ردیابی پسران آزارگر آغاز شد. دختر نوجوان گفت: پسران جوان بعد از آزار وقتی دیدند حالم خوب نیست، به یک داروخانه رفتند تا برایم دارو تهیه کنند. با نشانی‌هایی که این دختر به پلیس داد، دوربین‌های مداربسته داروخانه مورد بازبینی قرار گرفت و دو پسر جوان شناسایی شدند.
یک هفته از این ماجرا نگذشته بود که دو پسر 25ساله در جنوب تهران بازداشت شدند و دختر نوجوان در مواجهه حضوری آنها را شناسایی کرد. دو پسر جوان ربودن و آزار دختر نوجوان را انکار کردند.
یکی از پسران در برابر مأموران پلیس گفت: دختر نوجوان از شرایط سخت زندگی‌اش خسته شده بود به همین خاطر به خانه مادربزرگم آمد و شب را آنجا ماند. او وقتی به خانه‌اش برگشت، از ترس مادرش گفت که مورد آزار قرار گرفته است. به همین خاطر هم به تنهایی پیش پلیس رفت و شکایت کرد. دو متهم جوان در حالی روانه بازداشتگاه شده‌اند که قرار است به‌زودی غیرعلنی و پشت درهای بسته محاکمه شوند.

اعتراف پسر معتاد به سرقت از 200 خودرو
میزان|  پسر معتاد اعتراف کرد به 200 خودرو در شهر مشهد دستبرد زده است. یکی از تیم‌های کلانتری 16 در اجرای طرح امنیت محله‌محور هنگام گشتزنی در محدوده خیابان احمدآباد به مردی جوان که سراسیمه درحال فرار بود، مظنون شد. ماموران گشت کلانتری احمدآباد با توجه به اظهارات ضد و نقیض این فرد و در بازرسی از وی یک دسته شاه‌کلید، مقادیری مواد مخدر شیشه و هرویین فشرده کشف کردند. متهم 20 ساله که دارای سابقه سرقت و اعتیاد است در بازجویی اولیه منکر هرگونه جرمی شد که در ادامه تحقیقات طی چند مرحله بازجویی به 200 سرقت محتویات داخل خودرو به همراه همدستش در شهر مشهد اعتراف کرد. تحقیقات برای دستگیری همدست متواری متهم  ادامه دارد.  

 


تعداد بازدید :  504