شماره ۱۰۹۰ | ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۶ اسفند
صفحه را ببند
تعطیلات هیجان‌انگیز برای علاقه‌مندان به فوتبال خارجی
از پای تلویزیون جُم نخورید!

شهروند| در نوروز 96 هم مثل هر ‌سال فوتبال متوقف نمی‌شود و در اقصی‌نقاط دنیا مسابقات مهمی برگزار می‌شود که شاید رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی 2018 در قاره‌های مختلف مهم‌ترین اتفاقات فوتبالی محسوب می‌شود.
تکرار فینال کوپا آمریکا
رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی در قاره‌های مختلف در ایام نوروز پیگیری می‌شود که گل سرسبد آنها رویارویی آرژانتین – شیلی خواهد بود. این دو تیم که در 2‌سال اخیر فینال کوپا آمریکا را برگزار کردند، 4 فروردین به مصاف هم می‌روند، در شرایطی که در دیگر بازی مهم این منطقه اروگوئه - برزیل با هم روبه‌رو می‌شوند. همچنین 9 فروردین دور بعدی مسابقات مقدماتی جام‌جهانی در آمریکای ‌جنوبی انجام خواهد شد. قاره سبز نیز میزبان مسابقات زیادی در روزهای 4، 5 و 6 فروردین در گروه‌های 9 گانه مقدماتی جام‌جهانی است، اگرچه رقابتی بین 2 تیم سطح بالا برگزار نمی‌شود.
جزیره، میزبان بازی‌های بزرگ
برخلاف ایران، رقابت در لیگ‌های اروپایی در روزهای پایانی 95 و اوایل ‌سال 96 ادامه خواهد داشت. در هفته 29 لیگ جزیره منچسترسیتی - لیورپول 29 اسفندماه با هم روبه‌رو می‌شوند. همچنین در بازی مهم هفته 30 لیگ جزیره آرسنال -منچسترسیتی روز 12 فروردین ماه در ورزشگاه امارات به مصاف هم می‌روند. بارسلونا - والنسیا در چارچوب هفته 28 لالیگا، حساس‌ترین بازی این هفته فوتبال اسپانیا را برگزار می‌کنند. هفته سی‌ام سری‌آ نیز بازی حساس ناپولی - یوونتوس را در خود جای داده که 13 فروردین انجام خواهد شد.
استارت لیگ ایران در‌ سال 96
هفته 25 لیگ برتر ایران که نخستین رقابت‌های باشگاهی کشورمان در‌ سال 96 محسوب می‌شود، بعد از 2 بازی حساس تیم‌ملی روزهای 11 و 12 فروردین در شهرهای مختلف برگزار می‌شود. در حساس‌ترین بازی‌های این هفته که 12 فروردین انجام خواهد شد، استقلال – فولاد، نفت آبادان - پرسپولیس و تراکتورسازی - گسترش‌فولاد به مصاف هم می‌روند.


تعداد بازدید :  1082