شماره ۴۰۳ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۳ مهر
صفحه را ببند
فوتبال جهان

مسی و تحقیر کاکا؟
در پایان بازی دوستانه اخیر برزیل و آرژانتین، کاکا قصد گرفتن پیراهن مسی را داشت اما ستاره آرژانتینی با بی‌محلی اعلام کرد پیراهنش را به این ستاره نمی‌دهد. رسانه‌ها این عکس‌العمل را به پای غرور خاص آرژانتینی‌ها و تلاش مسی برای تحقیر کاکا گذاشتند اما ماجرا چیز دیگری است و لیونل چون از ابتدای بازی قول تعویض پیراهنش را به اسکار داده بود، وقتی با درخواست بازیکن سابق میلان مواجه شد خیلی محترمانه اعلام کرد قول پیراهن را به همتیمی ستاره سابق فوتبال جهان داده است. تصاویر بعدی از صحت حرف‌های او پرده برداشت.

تاریخ مصرف هیدینک تمام شده
فرانک دی‌بوئر، بازیکن و مربی معروف هلندی پس از شکست نوبرانه لاله‌های نارنجی از ایسلند در مقدماتی یورو 2016، عصر مربیگری هیدینک، سرمربی لاله‌های نارنجی را پایان یافته دانست. او در این‌باره گفت: «با تمام احترامی که برای او قائل هستم باید بگویم تاریخ‌مصرفش تمام شده است؛ فدراسیون فوتبال هلند در انتخاب هیدینک اشتباه کرد. رونالد کومان می‌خواست هدایت تیم را برعهده بگیرد اما نمی‌دانم چرا فدراسیون فوتبال هلند به جای انتخاب کومان، هیدینک را انتخاب کرد.»

مورینیو، پردرآمدترین مربی دهه
ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی چلسی بین سال‌های 2004 تا 2014، بیشترین دستمزد را بین همه مربیان باشگاهی دنیا دریافت کرده است. او از مربیگری در اینتر، چلسی و رئال‌مادرید 903‌میلیون یورو به‌دست آورده است. پس از آقای خاص، آنچلوتی با 881‌میلیون یورو و روبرتو مانچینی با 667‌میلیون یورو در رده‌های دوم و سوم پردرآمدترین مربیان باشگاهی یک‌دهه اخیر دنیا قرار دارند.

شواینی، عاشق شده است
باستین شواین‌اشتایگر،‌هافبک تیم‌ملی آلمان ابتدای هفته به قصد صرف شام با آنا ایوانوویچ، قهرمان صرب دنیای تنیس و برادرش، میلوش با جت اختصاصی به بلگراد پرواز کرد. به محض حضور خبرنگاران در رستوران، این 3نفر رستوران را ترک کردند. گفته می‌شود هدف از این اقدام، دادن پیشنهاد ازدواج از سوی شواینی به تنیسور صرب بوده است.


تعداد بازدید :  231