شماره ۴۰۳ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۳ مهر
صفحه را ببند
وداع با 7 شهید سقوط هواپیمای پلیس

آخرین بدرقه ناجیان زمینی که در هنگام ماموریت کاری به کام مرگ فرو رفته بودند طی مراسمی باشکوه برگزار شد.
پیکر 7 شهید سانحه هوایی نیروی انتظامی با حضور رئیس بنیاد شهید، فرمانده نیروی انتظامی و همسنگران شهدا در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی ناجا تشییع شد. در این مراسم با حضور خانواده قربانیان، پس از قرائت قرآن و مداحی، پیکر شهدا بر دوش همسنگران و همکاران آنها تشییع شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام شهیدی رئیس بنیاد شهید با قرائت پیامی به فرمانده نیروی انتظامی و خانواده این شهدا تبریک و تسلیت گفت. در این سانحه هوایی که در شامگاه شنبه رخ داده بود، 3خدمه پرواز به همراه 4 مسئول بازرسی پلیس به شهادت رسیدند. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد این هواپیما از نوع «توربو کماندر» ملخی بوده که به علت نقص فنی در نزدیکی روستای «گراغه» منطقه نصرت‌آباد استان سیستان و بلوچستان سقوط کرده بود. سرنشینان این هواپیمای پلیس که برای بررسی حادثه سراوان به محل اعزام شده بودند همگی به کام مرگ فرو رفتند.
سرتیپ شهید عبدالعلی صادقی، سردار شهید قربان‌محمد درودگر، سردار شهید خلبان علی‌احمد فرخی، سردار شهید علی خرسندی‌نیا، سرهنگ شهید حجت خلیل‌لو، سروان شهید قربانعلی قویدل و کارمند شهید محسن طلوعی شهدای این سانحه هوایی بودند.


تعداد بازدید :  114