شماره ۴۰۳ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۳ مهر
صفحه را ببند
عدد خبر

۳۴دقیقه میانگین تأخیر هواپیماها در شهریور 93

۱۴شرکت هواپیمایی فعال کشور در شهریورماه، ۴‌هزار و ۹۹۴سورتی پرواز از مهرآباد انجام دادند که تعداد پرواز‌های تأخیری هر ۱۴ایرلاین ۲۲۲۷ سورتی پرواز و میانگین کل تأخیر‌ها ۳۴دقیقه بوده است. بیشترین پرواز از مهرآباد در شهریورماه توسط ماهان‌ایر با 850 سورتی پرواز انجام شده که میانگین تأخیر این پرواز‌ها 29دقیقه بوده است.

80درصدرشد معاملات مسکن در تهران

عقبایی، رئیس اتحادیه مشاوران املاک از رشد ۸۰‌درصدی معاملات مسکن در تهران خبر داد و افزود: کل معاملات شهریور امسال به ۱۸۸هزارو ۷۵۱قرارداد رسید در حالی‌ که این رقم شهریور‌ سال گذشته ۱۶۱‌هزار و ۱۲۴ فقره بود. وی با اشاره به مناسب بودن وضع معاملات مسکن در نیمه نخست امسال گفت: تا پایان پاییز حجم معاملات مسکن افزایش می‌یابد.

5درصدرشد صادرات کالا از مرزهای کشور

در 6ماهه نخست امسال 30‌میلیون و 800‌هزار تن کالا از مرزهای کشور صادر شده که نسبت به مدت مشابه‌ سال گذشته رشدی 5‌درصدی داشته است. در 6ماهه نخست امسال در مجموع 21‌میلیون و 500‌هزار تن کالای نفتی و غیرنفتی از مرزهای زمینی و آبی به کشور وارد شده و 30‌میلیون و 800‌هزار تن کالا نیز مجموع صادرات ایران را شکل داده است.

5/16‌میلیون تن استخراج سنگ تزیینی

کشاورزیان، مدیرکل اکتشافات معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: ‌سال گذشته 16.5‌میلیون تن سنگ تزیینی از معادن استخراج شد و ایران در این بخش در رتبه سوم جهان قرار دارد. وی اظهار کرد: چین با 22.5‌میلیون تن و هند با 19.5‌میلیون تن در رتبه‌های اول و دوم استخراج سنگ تزیینی قرار دارند.

 


تعداد بازدید :  265