شماره ۴۰۳ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۳ مهر
صفحه را ببند
گزیده خوانی

  حضور قطعی رئیس‌جمهوری در مراسم روز ملی صادرات| هجدهمین مراسم روز ملی صادرات، به دلیل هماهنگی برای حضور رئیس‌جمهوری در این مراسم دو روز زودتر از موعد خود، 27 مهرماه‌ سال‌جاری در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود. هجدهمین مراسم روز ملی صادرات درحالی برگزار می‌شود که رئیس‌جمهوری با اهداي لوح و تندیس صادرکنندگان نمونه ضمن تجلیل از تلاش‌های آنها در اعتلای اقتصادی کشور، اهمیت این روز ملی را خاطرنشان می‌کند.

  تأيید چارچوب طرح تفصیلی پنجره واحد تجارت فرامرزی| در جلسه کمیته ملی تسهیل تجاری که با حضور نمایندگان اصلی وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مرتبط برگزار شد، چارچوب طرح تفصیلی پنجره واحد تجارت فرامرزی مورد تأیید قرار گرفت.

  راه‌اندازی مجدد خطوط غیراستاندارد تولید خودرو| شریف حسینی عضو هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با یادآوری این‌که شاهد بودیم نیروی انتظامی در راستای وظیفه خود تعدادی از خطوط غیراستاندارد تولید خودرو را تعطیل کرده است، گفت: به علت برخی توافقات و کوتاهی‌های به‌وجود‌آمده در اجرای قانون باز هم شاهد افتتاح مجدد بعضی از این خطوط به صورت غیرقانونی بوده‌ایم.

  برنج ندا با نام ‌هاشمی در چرخه خرید تضمینی| داریوش آقاپور معاون تعاون روستایی مازندران گفت: برخی از عرضه‌کنندگان که واسطه‌های بازار برنج هستند، از خرید توافقی دولت سوءاستفاده می‌کنند و برنج‌های شیرودی، ندا و خزر را که قیمت آن حدود 50‌درصد کمتر از برنج ارقام محلی است، مخلوط کرده و به اسم برنج طارم محلی و‌ هاشمی به شرکت تعاونی تحویل می‌دهند.

  67 طرح زخمی پتروشیمی داریم| محمدحسن پیوندی معاون شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: با توجه به اهمیت تأمین آب برای اجرای طرح‌ها، برخی از طرح‌ها باید بازنگری شوند. او با اشاره به این‌که 67 طرح با ظرفیت 55 تا 60‌میلیون تن در این حوزه زخمی شده، گفت: حدود 11 طرح از برنامه چهارم توسعه باقی مانده که مهم‌ترین آنها طرح خط لوله اتیلن غرب است.


تعداد بازدید :  208