شماره ۴۰۳ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۳ مهر
صفحه را ببند
اخبار

رهبر معظم انقلاب، درگذشت صبیه حجت‌الاسلام تقوی را تسلیت گفتند
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت صبیه حجت‌الاسلام آقای سیدرضا تقوی را تسلیت گفتند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
جناب حجه‌الاسلام آقای سیّدرضا تقوی دامت افاضاته با تأسف اطلاع یافتم که داغدار درگذشت صبیه‌ گرامی خود می‌باشید. این مصیبت را که آزمونی الهی و انشاءالله برای شما و مادر محترم و دیگر بازماندگان، مایه اجر عظیم است به همگی تسلیت می‌گویم و صبر جمیل از خداوند برای شما مسألت می‌کنم. رحمت و غفران الهی بر آن
مرحومه باد.
سیّدعلی خامنه‌ای
۲۰ مهر ۹۳

رئیس‌جمهوری باید جلسات شورایعالی فضای مجازی را تشکیل دهد
دادستان کل کشور گفت: رئیس‌جمهوری به‌عنوان رئیس شورایعالی فضای مجازی باید جلسات این شورا را برگزار کند.به گزارش میزان، ابراهیم رئیسی، دادستان کل کشور در مورد برگزاری جلسه شورایعالی فضای مجازی گفت: ما چندین‌بار خواستار برگزاری این جلسات شده‌ایم و رئیس شورا باید این جلسات را برگزار کند.

علی‌لو خبر داد:هزینه نیم‌میلیاردی اینترنت ۲ مدیر خودروسازی
به گزارش فارس، علی علی‌لو نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب افزود: شنیده‌ها از هزینه نیم‌میلیاردتومانی اینترنت دو نفر از مدیران شرکت‌های خودروسازی حکایت می‌کند اما در گزارش تحقیق و تفحص مجلس از صنعت خودروسازی کشور به این موضوع پرداخته نشده است.وی اضافه کرد: تاکنون مستنداتی در مورد این موضوع به دست نیامده اما این موضوع احتمالا در مجلس مورد بحث و بررسی قرار
 خواهد گرفت.
تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از صنایع خودروسازی مدتی پیش صورت گرفت اما به گفته برخی از نمایندگان این پرونده دارای ابعاد گسترده‌تری است که باید مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.بنابر آنچه در رسانه‌ها منتشر شده هزینه اینترنت مصرفی 2 مدیر ارشد سابق خودروسازی در دوران مسئولیتشان حدود نیم‌میلیارد تومان شده است.اینترنت این مدیران از نوع ماهواره‌ای بوده که هزینه آن برحسب دلار محاسبه شده و اکانت این نوع اینترنت قابل ردیابی نیز نبوده است.

نگرانی پورمحمدی از بازنگشتن بدهی‌های بابک زنجانیوزیر دادگستری گفت: ما نگران هستیم پول‌هایی که بابک زنجانی از کشور خارج کرده به کشور بازنگردد.
به گزارش ایسنا، پورمحمدی عصر سه‌شنبه درباره آخرین وضع پرونده بابک زنجانی گفت: درواقع ما نگران این موضوع هستیم  پول‌هایی که از کشور خارج شده به کشور بازنگردد اما دستگاه قضایی و دستگاه اجرایی با تمام توان با یکدیگر همکاری می‌کنند تا پول بیت‌المال که مبلغ زیادی است را به ملت بازگرداند. او در رابطه با پرونده ریحانه جباری خاطرنشان کرد: زمان کار قضایی و حقوقی این پرونده به اتمام رسیده و اجازه اجرای حکم نیز صادر شده است. درواقع اگر خانواده قاتل بتواند رضایت خانواده مقتول را اخذ کند حکم اجرا نمی‌شود. همچنین اگر عفو و گذشت در این پرونده صورت بگیرد همه ما بیشتر راضی و خوشحال خواهیم بود. اما نمی‌شود اجرای عدالت متوقف شود ولی ما کمک می‌کنیم که گذشت اتفاق بیفتد.

استاندار تهران:گروه‌های دارای پروانه رسمی مشکلی برای برگزاری همایش ندارند
استاندار تهران گفت: آن دسته از گروه‌هایی که در جهت نظام هستند و پروانه فعالیت رسمی دارند، مشکلی برای برگزاری همایش‌های سیاسی ندارند.
به گزارش ایسنا، حسین‌هاشمی استاندار تهران بعدازظهر دیروز  در مراسم ختم دختر سیدرضا تقوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به سیاست‌های استانداری در مجوز دادن به همایش‌های سیاسی، اظهار کرد: آن دسته از گروه‌هایی که در جهت نظام هستند و پروانه فعالیت رسمی دارند، مشکلی برای برگزاری همایش‌های سیاسی ندارند.وی
 در پاسخ به این پرسش که آیا استانداری برای دادن مجوز برگزاری همایش‌های سیاسی محتوای آنها را نیز مدنظر قرار می‌دهد، گفت: ما در استانداری ملاحظاتی را در نظر می‌گیریم و طبق قانون اساسی همایش‌های گروه‌های رسمی باید برگزار شود.

 


تعداد بازدید :  223