شماره ۴۰۳ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۳ مهر
صفحه را ببند
سیدحسن نصرالله:
ممکن نیست مقابل تکفیری‌ها تسلیم شویم

دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی عنوان داشت: تصمیم ما مقابله با تکفیری‌ها و تروریست‌هاست. حال هرچقدر که این درگیری‌ها می‌خواهد بزرگ و اعمال فشارها شدید باشد. به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه المنار، این سخنان سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در جلسه‌ای ویژه با افسران و نظامیان مقاومت مطرح شد.
سیدحسن نصرالله در این جلسه عنوان داشت: درگیری‌های القلمون درواقع اراده مبارزه است و این درگیری‌هایی که ما وارد آن شده‌ایم پس از توکل به خدا امکان شکست ما در آن وجود ندارد.
وی با بیان این‌که نمی‌توان در مقابل این دشمن تکفیری تسلیم شد، افزود: جانفشانی‌های شهدای ما و دردهای مجروحان ما پیروزی بزرگی رقم خواهد زد. وی تصریح کرد: اعمال فشارها باعث ایجاد فرصت‌ها و موفقیت‌ها می‌شود. این همان چیزی است که به پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و بیرون راندن اشغالگران اسراییلی از لبنان انجامید.
دبیرکل حزب‌الله درخصوص عملیات شبعا علیه سربازان رژیم صهیونیستی که مقاومت در هفته گذشته مسئولیت آن را برعهده گرفت، تأکید کرد که این عملیات پیامی است که نشان می‌دهد مقاومت به‌رغم تغییرات در منطقه و آمدن ائتلاف رسانه‌ای علیه داعش، همچنان قدرتمند بوده و در صحنه حاضر و ضعیف نشده است. وی افزود: اقدام اسراییل در اوایل سپتامبر گذشته در منطقه عدلون در جنوب لبنان و انفجار دستگاه شنود این رژیم که توسط مقاومت شناسایی شد و اقدام اسراییلی‌ها برای منفجر کردن این دستگاه در هنگام خنثی‌سازی آن حاکی از این است که اسراییل می‌خواهد مقاومت را امتحان کند و ما نیز پاسخ آنها را با انفجار بمبی در شبعا دادیم. این سخنان سیدحسن نصرالله در جلسه‌ای در بقاع مطرح شد.


تعداد بازدید :  258