شماره ۱۰۷۳ | ۱۳۹۵ پنج شنبه ۵ اسفند
صفحه را ببند
خارج از گود‌

پیروزی پرگل اسکولاری مقابل مربی زن هنگ کنگی|  تیم فوتبال گوانگژوی چین با هدایت فیلپه اسکولاری در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا 7 بر صفر مقابل تیم ایسترن اسپورت هنگ کنگ به پیروزی رسید. تیم هنگ کنگی در این بازی دو بازیکن اخراجی داشت و در دقیقه 3 و 35 مسابقه دو بازیکن این تیم اخراج شدند. نکته قابل توجه این بود که سرمربی تیم ایسترن اسپورت هنگ کنگ یک زن 29 ساله است که برای نخستین‌بار در لیگ قهرمانان آسیا به‌عنوان نخستین سرمربی زن حضور دارد.
ادامه مشکلات نفت تهران| پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان نفت تهران در این فصل در چند مقطع باعث ایجاد وقفه در تمرینات تیم شده است. روز گذشته بازیکنان تیم نفت تهران به همین دلیل حاضر نشدند در تمرینات شرکت کنند و همچنین از حضور در اردوی کردان سر باز زدند. محمد دایی، مربی تیم نفت دراین‌باره می‌گوید: «یک ماه پیش بچه‌های ما تمرین نکردند اما در همان مقطع جلسه‌ای با مدیریت باشگاه گذاشتند و مسئولان قول دادند تا آخر بهمن‌ماه پرداختی داشته باشند که الان از موعد مقرر گذشته و وعده‌ها عملی نشده است.»
ماهینی به دیدار با الوحده می‌رسد| حسین ماهینی، مدافع تیم پرسپولیس مشکلی برای همراهی تیمش مقابل الوحده امارات ندارد. حقیقت، پزشک پرسپولیس دراین‌باره اظهار داشت:   «متاسفانه چند ساعت قبل از بازی با الهلال بود که حسین ماهینی با عوارض گوارشی مراجعه کرد که مشخص شد مشکل ویروسی است و اقدامات لازم انجام شد ولی پیش‌بینی می‌شد که با توجه به فاصله زمانی تا بازی به الهلال نرسد. او درحال حاضر در سلامت کامل به سر می‌برد و در تمرینات هم حضور خواهد داشت.»
درگذشت پدر کوهنوردی ایران| محمدکاظم گیلان‌پور، پدر کوهنوردی فنی و نوین ایران دار فانی را وداع گفت. محمدکاظم گیلان‌پور، فارغ‌التحصیل مدرسه کوهنوردی (شامونی)، نویسنده، مترجم، مفسر ورزشی، مدیر و راهنمای فدراسیون‌های کوهنوردی و اسکی در ایران و اروپا و نخستین مربی کوهنوردی کشور بود. گیلان‌پور از نخستین افراد ایرانی بود که راه قسمت شمالی علم کوه از طریق سیاه سنگ را همراه محمد پروری و جلیل کتیبه‌ای گشود. محمد کاظم گیلان‌پور ساکن آندورا بود و در سال‌های پایانی عمر خود به تدریس اسکی می‌پرداخت.


تعداد بازدید :  206