شماره ۱۰۷۳ | ۱۳۹۵ پنج شنبه ۵ اسفند
صفحه را ببند
پاپاراتزی

شایعه مرگ، این‌بار برای میرزاپور
فضای مجازی با وجود همه خوبی‌هایی که دارد، گاهی اوقات دستخوش شایعاتی عجیب درباره برخی انسان‌های مشهور می‌شود. عادت کرده‌ایم درشبکه‌های اجتماعی هرچند وقت یک‌بار شایعه مرگ یک انسان مشهور مطرح شود و حتی برخی رسانه‌ها نیز به اشتباه این اخبار را منتشر کنند. بعد از اتفاقات مشابه درباره افراد ورزشی مثل حسن هوری و... این‌بار نوبت به ابراهیم میرزاپور دروازه‌بان سابق تیم‌ملی فوتبال رسید تا شایعه مرگش بیان شود. این شایعه از سه‌شنبه‌شب درفضای مجازی منتشر و باعث شوکه‌شدن خیلی از فوتبال‌دوستان شد. میرزاپور که از این اتفاق بسیار ناراحت بود، گفت: «نمی‌دانم این خبرها از کجا بیرون می‌آید. به خدا من زنده هستم، تمام دوستان و خانواده‌ام نگران شده‌اند، امیدوارم این شایعات بی‌اساس تمام شوند.»

خاطی محرومیت‌ استقلال اخراج شد!
بعد ازمحرومیت باشگاه استقلال از نقل و انتقالات زمستانی کندوکاو زیادی برای یافتن مقصر اصلی ماجرا انجام شد؛ پس از آن‌که مشخص شد کمیته بین‌الملل فدراسیون در ترجمه نامه فیفا اشتباه کرده و محرومیت را به استقلال اعلام نکرده، حرف و حدیث‌های زیادی مطرح شد. حالا با گذشت کمتر از یک‌ماه از آن اتفاقات مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال خبر از اخراج فرد خاطی درپرونده محرومیت استقلال داده است. رئیس فدراسیون گفته است: «با توجه به اتفاقاتی که برای برخی از تیم‌های لیگ برتری مانند استقلال و بسته‌شدن پنجره‌های نقل و انتقال در فیفا و همین‌طور بازیکنان خارجی و نقل و انتقالاتشان رخ داد، تعدادی از نیروهای کمیته بین‌الملل تغییر کرده و فرد خاطی هم برکنار شد.»

پلمپ بالابرهای پیست دربندسر
پس از فاجعه‎ای که اواسط بهمن‌ماه در پیست اسکی دربندسر رخ داد، سازمان ملی استاندارد وارد کار شد و بالابرهای این پیست را پلمپ کرد. درپی شکایت پدر دختری که چندی پیش از روی تله‌سی‎‌‌یژی پیست اسکی دربندسر سقوط کرده بود، سازمان ملی استاندارد هر دو بالابر این پیست اسکی را تا اطلاع ثانوی و رفع مشکلات موجود پلمپ کرد. پیش از این مسلم بیات مدیرکل استاندارد تهران درتاریخ 13 بهمن‌ماه ‌سال‌جاری، در گزارش وضع تجهیزات در پیست‎های اسکی استان را این‌گونه تشریح کرده بود:   «تله‎سی‎یژ در پیست اسکی دربندسر هنوز موفق به اخذ مجوز استاندارد نشده است.» درحال حاضر، فقط تله‌کابین این پیست اسکی فعالیت دارد و سایر خطوط این پیست اسکی پلمپ هستند.

کلاهبرداری بازیکن مطرح در لیگ دو
یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته دوم که این روزها شرایط مساعدی ندارد، با متواری‌شدن سرمربی و مدیرعامل سابق وارد بحران جدیدی شده است! از حدود دوهفته پیش سرمربی این تیم که بازیکن سابق یکی از تیم‌های مطرح هم هست، به همراه دونفر دیگر از اعضای کادرفنی و مدیرعامل باشگاه ناپدید شده‌اند و کسی از آنها خبر ندارد. این 4نفر بعد از این‌که باشگاه را به چندین هتل، رستوران و لباس‌فروشی بدهکار کردند، ناپدید شده‌اند. مدیر یکی از هتل‌هایی که سرمربی مشهور این تیم در آن اقامت داشت، اظهار داشت: «ما به ‌خاطر کمک به این تیم که تیم شهر خودمان هم هست، تخفیف خوبی به آنها دادیم. بعد از این‌که یک‌ماه‌ونیم از حضور اعضای کادرفنی تیم گذشت، از مدیرعامل باشگاه خواستیم تسویه کند اما او هربار امروز و فردا می‌کرد.»

 


تعداد بازدید :  244