شماره ۱۰۷۳ | ۱۳۹۵ پنج شنبه ۵ اسفند
صفحه را ببند
اینستاگرام

رضایت پرسپولیسی‌ها از تساوی

پرسپولیس درحالی‌که می‌توانست مقابل الهلال برنده باشد با گل دقایق پایانی تیم عربستانی 2 امتیاز حساس را از دست داد. با این وجود بازیکنان پرسپولیس از این نتیجه ابراز رضایت کرده‌اند. سرخپوشان که با یک امتیاز از این بازی سخت به تهران برگشته‌اند در اینستاگرام عکس‌هایی منتشر کرده‌اند که چهره خندانشان نشان می‌دهد از تساوی مقابل الهلال راضی هستند. مثل همین عکسی که رامین رضائیان در اینستاگرامش آپلود کرده است.

خانزاده لژیونر نشد

محمدرضا خانزاده یکی از بازیکنانی بود که زمان حضورش در پرسپولیس همیشه با انتقادهای زیادی از طرف هواداران این تیم روبه‌رو می‌شد. خانزاده 2‌سال پیش از پرسپولیس جدا شد و هرگز نتوانست نمایشی داشته باشد که باشگاه را به خرید دوباره او جذب کند. درحالی‌که خبر از حضور این بازیکن در سوئد و لژیونر شدنش بود، اما او به تیم ابتدای فصل خود سیاه جامگان پیوست تا این تیم را در سقوط احتمالی به لیگ دسته اول همراهی کند.

امیدواری دژاگه

بدشانسی‌ها دست از سر کاپیتان تیم‌ملی برنمی‌دارند. دژاگه در ابتدای فصل از لیست العربی قطر جدا شد و وقتی هم قرار بود به این تیم برگردد العربی از نقل و انتقالات محروم شد. دژاگه توانست به وولفسبورگ بپیوندد اما تیم قطری برای صدور مجوز بازی‌اش تعلل کرد تا این‌که اشکان با مصدومیت روبه‌رو شد. دژاگه برای مداوای مصدومیتش باید یک ماه تحت درمان باشد. او با انتشار عکس مصدومیت خود نوشته است: «سال بسیار بدی داشتم اما دوباره با قدرت برمی گردم.»


تعداد بازدید :  328