شماره ۱۰۷۳ | ۱۳۹۵ پنج شنبه ۵ اسفند
صفحه را ببند
بعد از کلاه قرمزی، فیتیله و عموپورنگ هم نوروز میهمان خانه‌ها می‌شوند
عید با طعم بچگی

عید امسال برای آنها که بیش از دودهه است برنامه کلاه قرمزی را می‌بینند، با عید ‌سال قبل که ویژه برنامه نوروزی کلاه قرمزی به روی آنتن شبکه دو نرفت، متفاوت است. بعد از آن‌که مسئولان تلویزیون اعلام کردند، ویژه‌برنامه کلاه قرمزی 96 بعد از وقفه به وجود آمده، امسال میهمان خانه‌های مردم ایران است، حالا مدیرگروه خردسال شبکه دوسیما خبرهای جالب دیگری درباره این برنامه و برنامه‌های دیگری که به مناسبت نوروز ازسوی شبکه دو تهیه می‌شوند، اعلام کرده است.
آذرمیدخت آذرهوش با بیان این‌که مجموعه «کلاه قرمزی» امسال هم برای مخاطبان غافلگیری خواهد داشت، به ایسنا گفت: معمولا آقای طهماسب هرساله کاراکترهای جدید به «کلاه قرمزی» اضافه می‌کند. امسال هم طبق آن روال، عروسک‌های جدید خواهیم داشت اما درباره‌ جزییات عروسک‌ها قرار است غافلگیری برای مخاطبان صورت بگیرد. ازسوی دیگر، همه عروسک‌ها درمجموعه «کلاه قرمزی» حضور دارند و درقسمت‌های مختلف از آنها استفاده خواهد شد و عروسکی حذف نخواهد شد.
براساس اعلام آذرهوش «محله گل و بلبل»، «فیتیله‌ای‌ها»، «مسابقه محله»، «جیب جیب» و همچنین پخش برنامه نمایشی ترکیبی با اجرای مجید قناد از دیگر برنامه‌های رده سنی کودک و نوجوانی هستند که شبکه دو برای ایام نوروز تدارک دیده است. او درباره مجموعه «محله گل و بلبل» گفت: این مجموعه از ۲۷ اسفند ماه تا پایان ۱۳ فروردین ماه به روی آنتن خواهد رفت. این مجموعه که پیش از این به شکل اپیزودیک پخش می‌شد در ایام نوروز به شکل سریالی و داستانی پخش خواهد شد.
او در ادامه درباره پخش مجموعه «فیتیله‌ای‌ها» که با عنوان «بهترین شو» در قالب مسابقه در ایام نوروز به روی آنتن خواهد رفت، هم توضیح داد: مسابقه بهترین شو که یک مسابقه در قالب استعدادیابی است از ۲۰ اسفند ماه پخش خود را شروع و روزهای جمعه به روی آنتن خواهد رفت. این مجموعه مسابقه که در قالب ۱۵ قسمت تولید شده است پس از ایام نوروز نیز به پخش خود ادامه خواهد داد.


تعداد بازدید :  274