شماره ۴۰۳ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۳ مهر
صفحه را ببند
از تالار چه خبر

  چشم‌انتظاری بازار سرمایه| محمدابراهیم قربانی‌فرید کارشناس سرمایه گفت: بازار در انتظار روشن شدن برخورد دولت با صنایع و تولیدات داخلی است به‌طوری‌که بیش از روشن شدن موضوع مذاکرات هسته‌ای، نوع نگاه دولت به صنعت و تولید می‌تواند بازار سرمایه را از رکود خارج کند. او افزود: دولت صحبت از حمایت از بازار سرمایه می‌کند، اما این صحبت‌ها زمانی در بازار سرمایه اثرگذار است که سرمایه‌گذار بتواند روشن و شفاف درباره آینده شرکت‌ها پیش‌بینی نزدیک به واقع داشته باشد.
  راه‌اندازی سامانه جدید پس از معاملات| حامد سلطانی‌نژاد مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی با اشاره به این‌که سامانه جدید پس از معاملات از 15 مهرماه جاری در اختیار چند شرکت کارگزاری قرار گرفته است، گفت: بهره‌برداری آزمایشی از این سیستم روز چهارم آبان‌ماه امسال با حضور مدیران ارشد بازار سرمایه آغاز می‌شود. او خاطرنشان کرد: از ابتدای ‌سال 94 بهره‌برداری از سامانه پس از معاملات آغاز می‌شود و تا آن زمان ضمن بهره‌برداری آزمایشی از این سامانه، افزونه‌های مورد نیاز ذینفعان در سامانه تعبیه   می‌شود.
   زمان عرضه پتروشیمی زنجان عوض شد| زمان عرضه بلوک 15.64‌درصدی سهام شرکت صنایع پتروشیمی زنجان که قرار بود 30 مهر در فرابورس واگذار شود به یکشنبه 27 مهر تغییر کرد. در این روز بانک صادرات ایران، 87‌میلیون و 22‌هزار و 723 سهم معادل 15.64‌درصد سهام شرکت صنایع پتروشیمی زنجان را به قیمت پایه هر سهم 2188 ریال به صورت یکجا و نقد به مزایده می‌گذارد.
  عقب‌نشینی آیفکس| دیروز 104‌میلیون و 31‌هزار اوراق به ارزش 470‌میلیارد ریال در بازار فرابورس ایران مورد معامله قرار گرفت و درنهایت شاخص فرابورس با افت 0.77درصدی عدد 831.6 واحد را ثبت کرد. افزون بر این خرید و فروش 23.4‌میلیون حق‌تقدم بانک گردشگری بیشترین حجم معاملات را نصیب خود کرد.


تعداد بازدید :  187