شماره ۴۰۲ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۲ مهر
صفحه را ببند
حاشیه

امروز، دیدار دوستانه ایران- بنفیکا
تیم‌ملی فوتبال ایران که اردوی تدارکاتی را در پرتغال برگزار کرده، از ساعت 10 صبح امروز (12:30 به وقت تهران) به مصاف بنفیکا تیم اول پایتخت،البته این روزهای فوتبال پرتغال می‌رود. تیمی که دوستان صمیمی کی‌روش از سیموئز و اولیویرا گرفته تا وینگادا بخشی از تاریخ آن هستند و در حسن‌ختام اردوی 10روزه تیم‌ملی در پرتغال دیداری تأثیرگذار و محکی جدی برای بازیکنان ایران خواهد بود. بنفیکا تیمی تأثیرگذار و سرشناس در فوتبال اروپاست که در ترکیب این تیم از درون دروازه که ژولیو سزار برزیلی قرار دارد تا انزو پرس آرژانتینی و الی‌سه‌ئو که برای پرتغال مقابل فرانسه بازی کرد، می‌توان سراغ گرفت.

افشین و 5 سرباز دیگر در ملوان
رفته‌رفته تکلیف بازیکنانی که کارت معافیت آنها باطل شده روشن می‌شود. پس از اعلام اسامی برخی بازیکنان متخلف در پرونده کارت‌های معافیت جعلی، این بازیکنان باید در تیم‌های نظامی فوتبال خود را دنبال کنند. بر این اساس روز یکشنبه سازمان نظام‌وظیفه امریه 6 بازیکن را به باشگاه ملوان ارسال کرد. بر این اساس آرش افشین، میثم کریمی، محمدحسین مهرآزما، فرهاد سالاری‌پور، امیر شریفی و رضا طاهری 6 بازیکنی هستند که باید خدمت سربازی خود را در تیم  ملوان سپری کنند.

ایجاد تغییرات در کادر تیم‌های پایه
پس از ناکامی تیم‌های فوتبال نونهالان، نوجوانان و امید در بازی‌های آسیایی تمام امید فدراسیون فوتبال و علی کفاشیان به شاگردان علی دوستی‌مهر و تیم جوانان بود که حذف این تیم تمام رویاهای رئیس فدراسیون را بر باد داد.  البته او برای رهایی از انتقادها نقشه‌هایی در سر دارد:   «تیم جوانان 260روز اردو داشت و همه‌گونه امکانات را در اختیار این تیم گذاشتیم. در یک‌سال گذشته بیش از 1.5‌میلیارد تومان هزینه برنامه‌های آماده‌سازی این تیم شد. شک نکنید فدراسیون تغییر و تحولات جدی در بحث مدیریتی و فنی تیم‌های پایه ایجاد می‌کند. قطعا تغییرات در راه خواهد بود.» گفتنی است، تیم جوانان با وجود پیروزی در سومین بازی خود مقابل میانمار با 3 امتیاز از گردونه مسابقات آسیایی
 حذف شد.

4 جلسه محرومیت برای عابدزاده حسن‌زاده:   بزرگی نام او ملاک نیست
سرانجام رأی کمیته انضباطی درباره تخلفات صورت گرفته در دیدار استقلال خوزستان و راه‌آهن اعلام شد که بر این اساس احمدرضا عابدزاده، مربی راه‌آهن به 4جلسه محرومیت و پرداخت 4‌میلیون تومان محکوم شد. همچنین علی لطیفی، محمد آبشک، سیامک کوهنورد، بهنام ابوالقاسم‌پور، مهدی حسینی‌نسب و موسی کولی‌بالی نیز محروم شدند. نکته قابل توجه در این حکم اعلام این موضوع است که فقط محرومیت عابدزاده قابل اعتراض است که همین امر شائبه‌هایی را ایجاد کرد تا اسماعیل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی مجبور به واکنش شود:  «طبق آیین‌نامه انضباطی محرومیت‌های بالای 3جلسه قابل اعتراض است و عابدزاده می‌تواند به محرومیتش اعتراض کند. ما برای صدور احکام به نام افراد توجهی نداریم.»


تعداد بازدید :  300