شماره ۱۰۶۷ | ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۸ بهمن
صفحه را ببند
خارج از گود‌

جریمه آساموآ جیان به خاطر مدل مو|  طبق قانون جدید لیگ فوتبال امارات، بازیکنان شاغل در لیگ این کشور نمی‌توانند مدل موهای عجیب داشته باشند. آساموا جیان ستاره غنایی تیم فوتبال الاهلی یکی از اولین نفراتی است که شامل این قانون شده و مسئولان فدراسیون، این بازیکن را جریمه کرده‌اند. آساموا جیان به‌دلیل مدل موی خود، علاوه بر این‌که جریمه مالی شده، تا زمان تغییر مدل موی خود نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.
اعتراض برانکو به محرومیت کامیابی‌نیا و سیدجلال|  برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی با سپاهان به محرومیت کمال کامیابی‌نیا اعتراض کرد. برانکو دراین‌باره گفت: «ما سریع به شرایط بازی برگشتیم و با برد برابر سپاهان به شرایط ایده‌آلمان باز می‌گردیم. همه بازیکنان سالم و سلامت و آماده هستند به جز کمال کامیابی‌نیا. باید اعتراف کنم دلیل جریمه کمال برایم واضح نیست، چون وقتی کسی را جریمه می‌کنند بلافاصله اعلام شده و تمام می‌شود. دلیل محرومیت جلال را هم نمی‌دانم.»
پاسخ تند سازمان لیگ به ادعای مدیرعامل ذوب‌آهن| پس از اعتراض مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن به غیرقانونی بودن حضور مهدی کیانی در دیدار گذشته تیمش، دپارتمان دیروز جواب تندی به سعید آذری داد. در نامه سازمان لیگ آمده است:   «دپارتمان داوری قصد ندارد آن گونه که جنابعالی شخص رئیس دپارتمان را خطاب قرار داده‌اید، شما را نکوهش کند، اما ظواهر نشان می‌دهد شما قصد دارید برای اثبات حرف خود دیگران را با واژه‌های نامتعارف خطاب کنید که این به دور از اخلاق و حرفه‌ای گری است. تعجب خود را نمی‌توانیم مخفی کنیم زیرا شما از بدیهی‌ترین روال اجرایی پس از مسابقه اطلاعی نداشته و با دادن اطلاعات غلط موجب وهن و تشویش اذهان عمومی می‌شوید.»
دیدار وزیر با رئیس صداوسیما درباره حق پخش|  مسعود سلطانى فر وزیر ورزش و جوانان به همراه معاونین خود با پورمحمدى مدیر شبکه سه و رئیس شوراى تخصصى صداوسیما و مدیران کل بخش‌هاى مختلف خبرى و تولید سازمان دیدار کرد. وزیر ورزش درباره این دیدار گفت:   «در دیدارى که با على عسگر رئیس سازمان صداوسیما داشتم پیشنهاد راه اندازى دومین شبکه تلویزیونى ورزش را براى پوشش اخبار و مسابقات رشته‌هاى پایه و پر مدال دادم. نگاه من به مسأله حق پخش چنین است؛ مهم براى فوتبال، برد - برد است و در این مورد با رئیس سازمان مفصل صحبت کرده‌ایم و امیدوارم به‌زودی به راهکارى موثر دست پیدا کنیم.»


تعداد بازدید :  193