شماره ۱۰۶۷ | ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۸ بهمن
صفحه را ببند
برگزاری مسابقات کیک‌بوکسینگ جهانی در تهران
مدیرعامل باشگاه پیام اعلام کرد آماده همکاری با فدراسیون‌های ورزشی است

شهروند|  پیام باشگاهی است که با توجه به قدمت زیادی که دارد، با گذر زمان بخشی از امکانات و زیرساخت‌های این باشگاه دچار فرسایش و تخریب شده بود. با برنامه‌ریزی و تامین اعتبار صورت‌گرفته، امکانات باشگاه نوسازی و حتی توسعه‌یافته است و این مساله دربرگزاری بهتر مسابقات مختلف ازجمله مسابقات کیک‌بوکسینگ قهرمانی جهان تاثیر بسیار مثبتی دارد.
میزبانی مسابقات کیک‌بوکسینگ قهرمانی جهان
با توجه به همین اتفاقات باشگاه پیام میزبانی مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی جهان با شرکت 150 ورزشکار ازکشورهای مختلف را در اسفند‌ماه سال‌جاری بر عهده گرفته است. مدیرعامل و عضو هیأت‌مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پیام هم رسما به  فدراسیون‌ها و بخش‌های ورزشی اعلام کرده، آمادگی برای همکاری با آنها را دارد. حمید عباسی تأکید کرد: «باشگاه پیام آماده همکاری با فدراسیون‌های وزرشی و بخش‌های مختلف کشور  درجهت رشد و توسعه ورزش است. این باشگاه در سی‌وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی میزبان بیش از1100 ورزشکار مرد و زن از کارکنان و فرزندان آنان در 21 رشته بود که درنوع خود کم‌نظیر بود».
فعالیت در سطح کشور
با توجه به گستردگی اماکن ورزشی پیام درسطح ایران در سال‌جاری به مناسبت روزجهانی ارتباطات در 12 رشته ورزشی مسابقات مختلفی زیرنظر باشگاه برگزار شده است که درمسابقات فصل تابستان 1700 ورزشکار درآن حضور داشته‌اند. امسال حتی المپیاد ورزشی کارکنان وزارت ارتباطات در دوبخش آقایان و بانوان درمشهد برگزار شد و میزبانی مسابقات هفته دفاع مقدس، مسابقات بین‌المللی کاراته و همچنین صخره‌نوردی قهرمانی آسیا با شرکت 16 تیم برعهده باشگاه پیام بود. درشرایط کنونی چیزی حدود 140هزار نفر درباشگاه پیام عضویت دارند که عمده آنها شامل کارکنان و خانواده‌های وزارت ارتباطات و شرکت‌های تابعه  هستند و چیزی حدود 40هزار نفر از این آمار را افراد آزاد تشکیل می‌دهند. باشگاه پیام با 138 مجموعه فرهنگی- ورزشی درسطح کشور همکاری دارد و خدمت متقابل به افراد ارایه می‌دهد.
افتتاح سه پروژه جدید ورزشی
عباسی مدیرعامل باشگاه پیام درباره ادامه روند راه‌اندازی طرح‌های عمرانی درباشگاه پیام اعلام کرده است: «سه طرح عمرانی عمده در روزهای آینده در باشگاه افتتاح می‌شود. راه‌اندازی سکوهای تماشاگران زمین فوتبال با 500 صندلی و سکوهای تماشاگران تنیس با 240 صندلی دیگر برنامه ماست. ضمن اینکه چادرهای زمین تنیس که یکی از بهترین و مجهزترین زمین‌های تنیس تهران همراه با گرمایش و سرمایش اتوماتیک است، هم نصب خواهد شد. دیگر پروژه باشگاه هم افتتاح ساختمان اداری زمین چمن‌ مصنوعی فوتبال همراه با رختکن و سالن آموزش است. البته درکنار این طرح‌ها، انجام برنامه‌های فرهنگی ازجمله اولویت‌های این مجموعه است و دراین راستا کلاس‌های مذهبی، آموزشی، قرآن، موسیقی و تورهای سیاحتی مثل گذشته در حال برگزاری است.»


تعداد بازدید :  380