شماره ۱۰۶۷ | ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۸ بهمن
صفحه را ببند
پاپاراتزی

عابدزاده، دایی را غافلگیر کرد
احمدرضا عابدزاده، کاپیتان سابق تیم‌ملی روز گذشته با کیک به صورت سرزده به تمرین نفت تهران رفت و برای علی دایی جشن تولد گرفت. عابدزاده در این مراسم گفت: «وقتی این رفاقت‌ها پایدار بماند، مردم هم می‌بینند که به‌هرحال دوران فوتبال و قهرمانی تمام می‌شود ودوستی‌ها ماندگار است.»

برگه‌های آزمون اینجنت‌ها لو رفت!
از‌سال ۹۴ که فیفا کارگزاری فوتبال را برای همه آزاد کرد، فدراسیون فوتبال ایران در تماس‌های مکرر با فیفا خواست تا به خاطر شرایط ویژه فوتبال ایران، انتخاب کارگزاران فوتبال با فیلترهایی همراه شود. به‌عنوان مثال از داوطلب‌ها آزمون گرفته شود، کمترین مدرک تحصیلی کارگزاران لیسانس باشد، سوءپیشینه نداشته باشند و زبان انگلیسی آنها در سطح مناسبی باشد. حالا اما خبرها حاکی از آن است که در امتحانات کارگزاری فدراسیون فوتبال نه‌تنها هیچ‌کدام از موارد فوق رعایت نشده بلکه تخلفاتی رخ داده و سوالات امتحان لو رفته است. حمیسی، رئیس کمیته حراست فدراسیون دراین‌باره گفت: «به نظر من سوالات لو نرفت، بلکه فرایند ایمنی رعایت نشده بود و سوالات در قرنطینه قرار نداشت.»

مارادونا، متهم به آزار جنسی
دیه‌گو مارادونا صبح دیروز به اتهام آزار و اذیت نامزدش در هتل میراسیرا واقع در شهر مادرید از سوی پلیس مادرید مورد پرس‌وجو قرار گرفته است. براساس این گزارش‌ها پلیس با حضور در محل، ضمن پرس‌وجو از مارادونا، اظهارات مالک هتل را هم شنیده است، البته گفته شده نامزد اسطوره فوتبال آرژانتین که مورد اذیت و آزار قرار گرفته، نخواسته تا از سوی تیم خدمات پزشکی معاینه شود و شکایت رسمی هم نکرده است. مارادونا که برای تماشای دیدار ناپولی، تیم پیشین خود با رئال‌مادرید در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مادرید سفر کرده، در این هتل سوئیتی برای او و نامزدش رزرو شده است، البته هنوز این اتهام به‌طور رسمی و قانونی به مارادونا وارد نیست.»

اخراج موقت آقای گل لیگ یک
کادر فنی نساجی، محمد عباس زاده و‌هانی اسماعیلی را در اختیار باشگاه قرار داد. سایت باشگاه نساجی دراین‌باره نوشت:   «با توجه به اتفاقات رخ داده پیش از آغاز دیدار نساجی و خیبر و همچنین درگیری لفظی این دو بازیکن با دو تن از اعضای کادر فنی پس از شکست در بازی گذشته و استفاده از الفاظ زشت علیه باشگاه بزرگ نساجی در حضور دیگر بازیکنان و نمایندگان فدراسیون که در راه بازگشت میهمان اتوبوس نساجی بودند، با نظر کادر فنی، محمد عباس زاده و‌هانی اسماعیلی تا تعیین تکلیف نهایی حق حضور در تمرینات را نداشته و در اختیار باشگاه قرار گرفتند.» عباس‌زاده درحال حاضر آقای گل لیگ دسته اول است. همچنین باشگاه نساجی بازیکنان تیمش را به دلیل عملکرد ضعیف 10‌درصد جریمه کرده است!


تعداد بازدید :  280