شماره ۱۰۶۷ | ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۸ بهمن
صفحه را ببند
اینستاگرام

آشتی کنان مسلمان و طارمی

همه پرسپولیسی‌ها می‌دانند رفاقت صمیمانه‌ای بین محسن مسلمان و مهدی طارمی برقرار است به همین دلیل وقتی حتی با هم درگیر شوند هم نگرانی پیش نمی‌آید. مسلمان و طارمی ناکام‌های بزرگ دربی بودند چون نتوانستند جلوی شکست پرسپولیس را بگیرند. آنها بعد از پایان بازی درگیری لفظی شدیدی پیدا کردند که البته این درگیری در میان بقیه حاشیه‌های دربی گم شد. دیروز مسلمان این عکس را از طارمی آپلود کرد و با نسبت دادن عنوان آقای گل به او خبر از آشتی با دوست صمیمی‌اش داد.

تولد گجت تراکتوری‌ها

بازیکنان تراکتورسازی بعد از پیروزی پرگل مقابل ذوب آهن روحیه خود را پیدا کرده‌اند و به روزهای خوبشان برگشته‌اند. چند نفر از بازیکنان تراکتور روز گذشته برای محمدرضا اخباری تولد گرفتند و او را در منزلش سورپرایز کردند. مهدی کیانی و مهدی شریفی شاخص‌ترین بازیکنان تراکتور بودند که در تولد اخباری شرکت کردند.

روزهای خوب در لیگ یک

وقتی یحیی گل‌محمدی که از موفق‌ترین مربیان سال‌های اخیر در فوتبال ایران بود، پیشنهاد اکسین البرز را پذیرفت و برای مربیگری به لیگ دسته اول رفت اهالی فوتبال را متعجب کرد. با این وجود یحیی این روزها از شرایطی که دارد راضی است و بی‌هیاهو در لیگ دسته اول به کار خود ادامه می‌دهدامیرحسین گل محمدی پسر یحیی این عکس را با پدرش منتشر کرده و از روزهای خوبی که پدرش می‌گذارند گفته است.


تعداد بازدید :  163