شماره ۱۰۶۷ | ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۸ بهمن
صفحه را ببند
درخواست کواکبیان از مقام معظم رهبری
دستور دهید زمینه ارتباط اصلاح‌طلبان با شما بیشتر فراهم شود

ایسنا|  یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس پیشنهاد کرد: با توجه به این‌که آیت‌الله ‌هاشمی‌رفسنجانی نخستین رئیس مجلس نظام برآمده از انقلاب بودند، مجلس نکوداشتی از سوی هیأت‌رئیسه جهت تجلیل از شخصیت ایشان تدارک دیده شود.
مصطفی کواکبیان طی نطق میان دستور روز گذشته خود در جلسه علنی مجلس اظهار کرد: در آستانه چهلمین روز ارتحال عالم جلیل القدر، مجاهد نستوه و امیرکبیر دوران حضرت آیت‌الله‌ هاشمی‌رفسنجانی قرار داریم، با تقدیم برترین سلام‌ها و درودها به روح پر فتوح آن بزرگ مرد عرصه سیاست و عقلانیت پیشنهاد می‌کنم به دلیل آن‌که ایشان اولین رئیس مجلس نظام برآمده از انقلاب اسلامی بود حتما مجلس نکوداشتی جهت تجلیل از شخصیت ایشان از سوی هیأت رئیسه مجلس تدارک دیده شود، زیرا مردم در تشییع باشکوه و با عزت و عظمت جایگاه ایشان را بر همگان ثابت کرده‌اند.
نماینده مردم تهران در مجلس افزود: در آستانه انتخابات سرنوشت‌ساز اردیبهشت 96 قرار داریم. برای چندمین‌بار تکرار می‌کنم نباید سیاست‌های کلی انتخاباتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری که بیش از 4 ماه است ابلاغ شده بر زمین بماند.
کواکبیان همچنین گفته است: طرح گفت‌وگو و تفاهم ملی که ما اصلاح‌طلبان آن را مطرح می‌کنیم، چند پایه اساسی دارد اولا پذیرش فصل الخطاب بودن رهبری معظم انقلاب و قانون اساسی، ثانیا عدم مصادره امام و رهبری قانون اساسی، سپاه، بسیج و امثال آقای‌هاشمی رفسنجانی از سوی یک جناح خاص. در همین جا اینجانب از مقام معظم رهبری درخواست می‌نمایم به دفتر خودشان دستور فرمایند زمینه ارتباطات را با اصلاح‌طلبان شناخته شده به حضرت امام‌خمینی(ره) و رهبری و قانون اساسی را بیشتر از قبل فراهم کنند.

 


تعداد بازدید :  186