شماره ۴۰۲ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۲ مهر
صفحه را ببند
گزیده خوانی

 فروش آزاد گازويیل در جایگاه‌ها ممنوع| حسین ‌هاشمی، رئیس کانون کارفرمایی جایگاه‌داران سوخت کشور با اشاره به توقف عرضه گازويیل آزاد در جایگاه‌ها از تغییر در سهمیه گازويیل خودروهای سنگین خبر داد.

 بهانه تکراری برای افت سرعت اینترنت همراه| معاون همراه اول پس از ماه‌ها تضعیع حقوق مشترکان گفت: افت سرعت اینترنت این اپراتور در ماه‌های اخیر به دلیل راه‌اندازی نسل 3 و تغییر فرکانسی است که با توسعه کار به‌زودی شبکه به حالت پایدار می‌رسد. حال آن‌که این کندی برای بهبود سرعت انجام شده و کسی برای هزینه‌های مردم ما به ازای ریالی تعریف نمی‌کند و پوزشی هم نخواسته است!

 بخشنامه ستاد سوخت وجاهت قانونی ندارد| سجاد ولدی، کارشناس صنعت خودرو با اشاره به بخشنامه ستاد سوخت گفت: ستاد فقط درخصوص خودروسازان و موتورسیکلت‌سازان از هیأت دولت دارای اختیار بوده و درخصوص وارد‌کنندگان هیچ‌گونه تفویض اختیاری يعني اجازه‌اي از سوی هیأت محترم دولت به ستاد داده نشده و ستاد براي اعلام‌نظر در اين خصوص داراي وجاهت قانونی نیست و هر تغییری بايد در سطح هیأت دولت و پیشنهاد ستاد صورت پذيرد.

 سر به نیست شدن گزارش برنج در وزارت کشاورزی| جمیل علیزاده‌شایق، دبیر انجمن برنج در نامه‌ سرگشاده به وزیر جهاد کشاورزی به معضلات برنج در کشور از جمله دست بردن به آمارها اشاره و با ارایه ۷پیشنهاد گفت: تمامی مکاتبات، مطالعات و گزارشات ستاد برنج وزارت جهاد کشاورزی در بیش از ۱۵زونکن مفقود  شد.


تعداد بازدید :  312