شماره ۱۰۶۷ | ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۸ بهمن
صفحه را ببند
اقتصاد مجازی

به اشیا زل بزنید تا روشن شوند
مهر| شاید تصورکردن این موضوع دشوار باشد، اما در آینده نه‌چندان دور برای روشن‌کردن وسایل برقی مانند لامپ منازل، تلویزیون و... تنها کافیست برای مدت کوتاهی به آنها خیره شوید. براساس اختراعی که به تازگی توسط آمازون به ثبت رسیده، فناوری خاصی توسط این شرکت ابداع شده که روشن‌کردن وسایل برقی را با زل‌زدن به آنها ممکن می‌کند. به همین منظور عینک خاصی طراحی شده که برای کنترل وسایل برقی با نگاه‌کردن به آنها قابل استفاده است. البته این عینک‌ها صدور فرامین دیگری را به صورت صوتی ممکن می‌کنند.

بازگشت نوکیا۳۳۱۰
مهر| وزن نوکیا ٣٣١٠ که نخستین مرتبه ١٧‌سال قبل تولید شده بود، بسیار سنگین بود که علاوه بر باتری قدرتمند طرح ماندگاری نیز داشت، اما این تلفن قدیمی که حتی صفحه نمایش رنگی نداشت، اکنون مدت‌هاست که از دور خارج شده است، اما گزارش‌هایی مبنی بر آن وجود دارد که
 HMD Global شرکت فنلاندی تولیدکننده‌ای که اکنون تلفن‌های نوکیا را می‌سازد، خود را برای رونمایی از نسخه مدرن نوکیا ۳۳۱۰ درکنگره جهانی موبایل آماده می‌کند. به نظر می‌رسد نسخه مدرن ۳۳۱۰ به جای آن‌که یک تلفن هوشمند تمام و کمال باشد، تا حدودی به نمونه اصلی وفادار باشد.

پخش برنامه کودک از یوتیوب
 فارس| گوگل قصد دارد برنامه‌های تلویزیونی ویژه کودکان تولید کند و این برنامه‌ها را از طریق سایت به اشتراک‌گذاری ویدیوی یوتیوب پخش کرده و در دسترس علاقه‌مندان قرار دهد. قرار است چهارمجموعه تلویزیونی ویژه کودکان برای پخش از طریق یوتیوب آماده شود. این کار از دوماه دیگر و از اوایل بهار آغاز می‌شود و برنامه‌های یادشده ازطریق سرویس YouTube Red در دسترس هستند. این سرویس فاقد آگهی‌های تبلیغاتی است و استفاده از آن مستلزم پرداخت حق اشتراک 10دلاری ماهانه خواهد بود.


تعداد بازدید :  230