شماره ۱۰۶۷ | ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۸ بهمن
صفحه را ببند
ورزش جهان

حمله مارادونا به خبرنگار اسپانیایی| سفر دیه‌گو مارادونا به مادرید برای تماشای بازی ناپولی و رئال یکی از اتفاقات پرحاشیه این هفته فوتبال اروپا بود. مارادونا درحال رفتن به سالن غذاخوری هتل خود در احاطه چند خبرنگار که قصد داشتند درباره بازی رئال‌مادرید و ناپولی از او سوالاتی داشته باشند، قرار گرفت. در همان حال آنخل گارسیا، خبرنگار شبکه کادنا کوپه اسپانیا، مارادونا را به ضرب‌وشتم خودش متهم کرد. مارادونا با چهره‌ای خشمگین در واکنش به ادعای این خبرنگار گفت: «من اگر تو را زده بودم، الان بینی نداشتی و نابود شده بودی!»
بولت بالاتر از رونالدو ورزشکار ‌سال شد| در مراسم انتخاب بهترین‌های‌ سال 2016  ورزش دنیا تحت عنوان «لاروس 2017» مایکل فلپس، شناگر آمریکایی صاحب جایزه «بازگشت سال» و یوسین بولت، دونده مشهور جاماییکایی برنده عنوان «ورزشکار مرد سال» در رقابت با رونالدو شد. بئاتریس ویو، شمشیرباز ایتالیایی برنده مدال طلای المپیک 2016 جایزه ورزشکار معلول برتر ‌سال را به دست آورد. در این بخش سیامند رحمان، وزنه‌بردار طلایی کشورمان هم یکی از کاندیداها بود. نیکو روزبرگ، راننده آلمانی تیم مرسدس بنز به دلیل قهرمانی در فصل 2016 فرمول یک جایزه «شگفتی‌ساز سال» را از رقبایش ربود.
راز لقب جنجالی میختاریان| هنریک میختاریان، ستاره ارمنستانی منچستریونایتد درباره «میکی» لقب خودش که این روزها سروصدای زیادی در محافل ورزشی انگلیس به راه انداخته توضیحاتی داد. میختاریان درباره علت میکی خطاب شدن گفت:   «اولین‌بار یورگن کلوپ مرا «میکی» خطاب کرد چون اعتقاد داشت نام فامیلی‌ام زیادی طولانی است. وقتی اولین‌بار در دورتموند زیر نظر کلوپ تمرین کردم، او مرا به گوشه‌ای برد و گفت هنریک نام خانوادگی تو خیلی طولانی به نظر می‌رسد. ما مایلیم تو را میکی خطاب کنیم. مشکلی نداری؟ من هم گفتم نه و از آن پس میکی خطاب شدم.»
بازگشت دنیزلی به فوتبال| رسانه‌های مطرح ترکیه‌ای اعلام کردند مصطفی دنیزلی که سابقه سرمربیگری پرسپولیس و تیم‌های بزرگ این کشور را در کارنامه‌اش دارد، برای قبول سرمربیگری تیم اِسکی‌شِهیر اسپور از لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی ترکیه با سران این باشگاه به توافق رسیده است. دنیزلی جانشین آلپای اوزالان خواهد شد که پس از شکست سنگین 5 بر یک یکشنبه‌شب اِسکی‌شهیر اسپور برابر مانیسا اسپور در هفته بیستم لیگ دسته اول ترکیه از پست سرمربیگری این تیم کنار گذاشته شد.


تعداد بازدید :  161