شماره ۱۰۶۷ | ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۸ بهمن
صفحه را ببند
پیگیری رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال
«نصف‌جهان» علیه سرخابی‌ها

شهروند| هفته بیست و دوم لیگ برتر با نبرد جذاب سرخابی‌های پایتخت با تیم‌های اصفهانی همراه است. استقلال و پرسپولیس چند روز بعد از دربی جذاب باید اتفاقات آن بازی را فراموش کرده و به موفقیت در ادامه لیگ فکر کنند.
آبی‌ها باز هم قربانی می‌گیرند؟
استقلال این روزهای علیرضا منصوریان تبدیل به تیمی مهار نشدنی شده است. استقلال که اهالی فوتبال را در دربی 84 غافلگیر کرد با روحیه‌ای مضاعف ناشی از نتایج خوبش پا به دیدار با ذوب آهن می‌گذارد. استقلال برای بازی سخت امروز کاپیتانش را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد اما عملکرد بازیکنان جوان منصوریان آن‌قدر خوب بوده که کسی نگران غیبت مهدی رحمتی نباشد. استقلالی‌ها با شکست دادن پرسپولیس در دربی با امیدواری زیادی لیگ را ادامه می‌دهند و حتی به قهرمانی هم فکر می‌کنند.استقلالی‌ها امیدوارند با ادامه همین روند جزو سه تیم ابتدای جدول بمانند و سهمیه آسیا را از این طریق کسب کنند. در آن سوی میدان اما ذوب آهن روزهای خوبی ندارد. این تیم در 3 هفته اخیر در نتیجه‌گیری ناکام بوده و با از دست دادن 8 امتیاز از رده سوم به رده چهارم جدول رقابت‌ها سقوط  کرده است. اگر استقلال همان تیمی باشد که در هفته‌های گذشته نشان داده می‌تواند با 3 امتیاز شیرین از اصفهان به تهران برگردد و ذوب آهن را قربانی بعدی خود لقب دهد.
چالش سخت پرسپولیس
پرسپولیسی‌ها بعد از شکست غیرمنتظره در دربی هنوز به شرایط عادی برنگشته‌اند. باخت بد در دربی 84 روحیه بازیکنان پرسپولیس را پایین آورده و آنها را برای ادامه لیگ در شرایط سختی قرار داده است. پیروزی در بازی خانگی مقابل سپاهان فرصت خوبی برای برانکو و بازیکنان خواهد بود که باخت را در دربی را فراموش کنند اما پرسپولیس در این دیدار هم مشکلات زیادی دارد. برانکو در این بازی چند مهره تاثیرگذار خود ازجمله سیدجلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا و محمد انصاری را در اختیار ندارد و همین مسأله کار را برای او سخت می‌کند. البته پرسپولیس خوش‌شانس است که در روزهای بحرانی سپاهان باید مقابل این تیم قرار بگیرد. سپاهان بعد از نتایج نه چندان خوب با ویسی درگیر اختلافات داخلی شده و احتمال می‌رود تغییراتی در کادر فنی این تیم رقم بخورد. درواقع هر دو تیم به 3 امتیاز این بازی برای خارج شدن از بحران نیاز دارند و همین موضوع تقابل همیشه حساس آنها را دیدنی‌تر خواهد کرد.
ادامه برنامه هفته بیست‌ودوم
پنجشنبه 28 بهمن:  ذوب‌آهن- استقلال (ساعت 15)/پرسپولیس- سپاهان(ساعت 10: 17) /فولاد- گسترش فولاد
(ساعت 15)
جمعه 29 بهمن: سایپا- صبای قم(ساعت 16)/سیاه‌جامگان-تراکتورسازی(ساعت 30: 14)/صنعت نفت-پدیده(ساعت 16)/ماشین‌سازی- نفت(ساعت 30:  16)


تعداد بازدید :  160