شماره ۴۰۱ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۲۰ مهر
صفحه را ببند
خبر

غرفه‌های هلال‌احمر استان تهران
در جشنواره «شهر آماده»
غرفه‌های جمعیت هلال‌احمر استان تهران در نخستین جشنواره «شهر آماده» برپا خواهد شد.
به گزارش شهروند، در این نمایشگاه که از بیست‌و‌ششم مهر تا اول آبان در برج میلاد تهران برگزار می‌شود، جمعیت هلال‌احمر استان تهران غرفه‌هایی با موضوعات اسکان اضطراری، جست‌وجو و نجات در حوادث جاده‌ای، تجهیزات الکترونیکی و دستگاه‌های زنده‌یاب بیورادار برگزار می‌کند. عضوگیری داوطلبان و جوانان در جمعیت هلال‌احمر استان تهران و برگزاری مسابقه نقاشی از دیگر برنامه‌های هلال‌احمر استان تهران در جشنواره «شهر آماده»  است.

نتیجه داوری گازی ایران و ترکیه
 10 روز دیگر اعلام می‌شود
نتیجه داوری گازی بین ایران و ترکیه درحالی قرار است تا 10 روز آینده به‌طور رسمی اعلام شود که وزیر نفت ایران «برد، باخت و دبه کردن» در قراردادهای بلندمدت صادرات گاز را امری طبیعی عنوان می‌کند و همزمان مدیرعامل شرکت گاز تأکید دارد: نتیجه این داوری تأثیری در روند صادرات گاز به ترکیه ندارد.

تراز تجارت برق ایران مثبت شد
تراز تجارت برق ایران در طول ‌سال‌جاری بار دیگر مثبت شده است که همزمان با آب‌شدن یخ روابط برقی تهران - مسکو، ایران امضای قراردادهای جدید برقی با پاکستان، افغانستان، ترکیه، عراق، امارات و تاجیکستان را در دستورکار دارد. درحال حاضر ایران با در اختیار داشتن بیش از 72‌هزار مگاوات ظرفیت نصب‌شده نیروگاهی بزرگترین شبکه تولید و انتقال برق در بین کشورهای منطقه خاورمیانه را در اختیار دارد.

 


تعداد بازدید :  277