شماره ۱۰۶۱ | ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۱ بهمن
صفحه را ببند
اینستاگرام

کودکی سروش با پیراهن پرسپولیس

سروش از معدود فوتبالیست‌هایی است که درباره علاقه دوران کودکی خود راست می‌گوید. او وقتی به پرسپولیس پیوست ادعا کرد از کودکی پرسپولیسی بوده و خیلی‌ها در صحت ادعای او شک کردند اما این بازیکن با تکنیک عکسی را منتشر کرد که نشان از درست بودن حرفش دارد. در این عکس می‌بینید که رفیعی همراه با پرسپولیس وارد زمین شده و با حسرت به کفش‌های علی کریمی نگاه می‌کند. سروش در توضیح این عکس نوشته: «برای رسیدن به آرزوهایتان تلاش کنید».

دلخوری مدافع ایرانی السد

از گزارش محمد سیانکی در بازی استقلال و السد حاشیه‌های زیادی به جا مانده است. خیلی‌ها ازجمله مهدی طارمی از این‌که گزارشگر بازی توجهی به عملکرد پورعلی‌گنجی به‌عنوان یک  ایرانی نداشته و همه حواسش معطوف ژاوی بوده از سیانکی به شدت انتقاد کرد. خود پورعلی گنجی هم در پستی طعنه‌آمیز به صورت غیرمستقیم به این موضوع اشاره کرده و از معرفت مهدی طارمی تمجید کرده است.

خنده به لب تراکتوری‌ها آمد

تراکتوری‌ها بعد از شوک محرومیت از نقل و انتقالات و شکست مقابل پرسپولیس حال و روز خوبی ندارند. بازیکنان این تیم در روزهای اخیر بی‌انگیزه و ناراحت تمرین کردند به همین دلیل مسئولان تیم تصمیم گرفتند با گرفتن مراسم تولد برای سعید آقایی تاحدودی جو تمرین را عوض کنند و به بازیکنان روحیه بدهند.


تعداد بازدید :  431