شماره ۱۰۶۱ | ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۱ بهمن
صفحه را ببند
ویترین خانواده

فروشگاه‌های زنجیره‌ای ترکیه در ایران
تسنیم|  پای فروشگاه‌های زنجیره‌ای ترکیه‌ای بیم به ایران باز شده است. شرکت بیم شرکت خرده‌فروشی ترک است که دامنه محدودی از مواد غذایی اساسی و کالاهای مصرفی را با قیمت‌هایی رقابتی به مشتریان عرضه می‌کند. شرکت بیم که در‌ سال 1995 تأسیس شده و نزدیک به 5‌ هزار شعبه در ترکیه دارد، از شرکت‌های پیشرو در ارایه مدل فروشگاه‌های همواره تخفیف‌دار در ترکیه بوده است.
شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای بیم ترکیه اعلام کرده است: با هدف مشخص‌کردن فرصت‌ها و پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری در بازار خرده‌فروشی ایران، کمیته اجرایی این شرکت مجوز آغاز تحقیقات بازاریابی را در این کشور صادر خواهد کرد.

مرغ 300 تومان گران شد
 ایسنا| مرغ به کیلویی 7‌هزار و 300 تومان رسیده و بازار گوشت مرغ بار دیگر با تغییرات و نوسانات قیمتی همراه شده است. آخرین گزارش‌های بانک مرکزی در حالی منتشرشده که نشان می‌دهد قیمت مرغ در دو هفته ابتدایی بهمن روند افزایشی داشته است. بر این اساس در هفته دوم ماه جاری قیمت گوشت مرغ ۲.۵‌درصد گران شده و در سطح شهر هر کیلوگرم آن تا بیش از 7‌هزار تومان فروش رفته است. این در حالی است که گزارش بانک مرکزی از هفته اول بهمن‌ماه حاکی از آن بود که قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ ۱.۳‌درصد نسبت به هفته ماقبل گران شده است. گفتنی است در حال حاضر هر کیلوگرم گوشت مرغ 7‌هزار و 200 تا 7‌هزار و 400 تومان فروخته می‌شود که نشان‌دهنده افزایش ۳۰۰ تا ۵۰۰ تومانی قیمت گوشت مرغ نسبت به سه هفته گذشته است.

خودروهایی که آب لای درزشان می‌رود!
 ایسنا| خودروهای سایپا ۱۱۱، سایپا ۱۳۲، سایپا ۱۳۱، تیبا، تیبا‌ هاچ‌بک، سمند (تبریز) و ام‌وی‌ام ۵۵۰ استانداردهای مربوط به عدم نفوذ آب را به‌طور کامل پاس نکرده‌ و دارای نقص در این حوزه هستند. دارندگان این خودروها باید هنگام شست‌وشو و هوای بارانی بیشتر مراقب خودروهای خود باشند. دارا‌بودن نمره منفی در ارزیابی‌های کیفی به این معنا است که این خودروها استاندارد مربوطه را به‌طور کامل پاس نکرده و دارای نقص کیفی در این حوزه هستند.


تعداد بازدید :  372