شماره ۱۰۶۱ | ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۱ بهمن
صفحه را ببند
ورزش جهان

هزینه هفتگی 500‌میلیون دلاری قطر برای میزبانی جام جهانی |  وزیر دارایی قطر از هزینه هفتگی 500‌میلیون دلاری این کشور جهت ساخت‌وساز امکانات جام‌جهانی 2022 توسط دولت خبر داد. علی شریف العمادی در مصاحبه‌ اخیر خود با روزنامه گاردین اعلام کرده این وضع تا 3 یا 4‌سال آینده ادامه خواهد داشت تا قطری‌ها به اهداف خود برسند. شریف‌العمادی همچنین اعلام کرد: «به‌طور کلی مراحل آماده‌سازی و برگزاری جام‌جهانی 2022 هزینه 200‌میلیارد دلاری برای دولت قطر
 به همراه دارد».
نادال دوست دارد رئیس رئال‌مادرید شود|  با وجود اوج‌گیری دوباره رافائل نادال در این فصل از رقابت‌های تنیس و صعود غیرمنتظره او به اولین گرنداسلم فصل، هنوز هم گمانه‌زنی‌هایی درباره آینده او صورت می‌گیرد و ریاست یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های دنیا یکی از شغل‌های رویایی است که او برای زندگی پس از کنار گذاشتن راکت در نظر دارد. نادال طرفدار پروپاقرص رئال‌مادرید به خبرنگاران اسپانیایی گفته است:  «دوست دارم رئیس رئال‌مادرید شوم. هیچ شخصی از آینده خبر ندارد و نمی‌داند چه اتفاقی خواهد افتاد»
توبیخ بازیکنان با موهای نامتعارف در امارات|  اماراتی‌ها با وجود سرمایه گذاری هنگفت برای پیشرفت فنی فوتبال کشورشان، حالا برنامه‌های اخلاقی و رفتاری خاصی را برای پیشرفت فرهنگی در دستور کار قرارداده‌اند. فدراسیون فوتبال امارات در اقدامی جالب به 46 بازیکن در رده‌های سنی مختلف درباره مدل موهای عجیب و غریب و نامتعارف آنها هشدار داد. در بیانیه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امارات آمده است: «چنانچه بازیکنی مدل موی نامتعارف داشته باشد یا موهایش را رنگ و از گوشواره استفاده کند هشدار جدی به او داده می‌شود و در صورت تکرار با محرومیت و جریمه نقدی مواجه خواهد شد»


تعداد بازدید :  286