شماره ۱۰۶۱ | ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۱ بهمن
صفحه را ببند
توفيق خدمت‌رسانی از بركت انقلاب است
همه می‌آییم

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید طه‌ موسوی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در موسسه علمی-کاربردی هلال

انقلاب اسلامي ايران بي‌ترديد در نگاه موشكافانه با رهبري امام خميني(ره) و مجاهدت مردم ايران و با بهره‌گيري از قدرت مرجعيت ديني و انقلابي به پيروزي رسيد. نهالي بود كه با خون هزاران شهيد آبياري شد تا با طي روزهاي سخت و گردنه‌هاي دشوار امروز كشور را در مقطعي قرار داد كه با نجات كشور از دست استكبار توانستيم در كره زمين نام ايران را در تمام عرصه‌هاي علمي، فرهنگي و سياسي بر كرسي بنشانيم.
بي‌ترديد آنچه امروز دشمنان اسلام عليه كشور عزيزمان انجام می‌دهند ريشه در خشم آنها از هويت‌خواهي مردم است. اجانب به خوبي مي‌دانند مردم متمدن و ولايتمدار ايران هيچ‌گاه خوي جنگ‌طلبي و قدرت‌طلبي ندارند و اقدامي جز در سايه برقراري عدل و قانون و استقلال‌طلبي نخواهند كرد. آنان از امنيت و رشد علمي و سريع دانش و خودكفايي ناراحتند، چه اينكه ديگر ايران اجازه نمي‌دهد منابعش چپاول و فرهنگ كشورش دستخوش بازار فروش غربي‌ها شود و حياط خلوت كساني بشود كه يك روز قانون منحوس كاپيتولاسيون را به تصويب رساندند.
ما به پاس اين پيروزي خواهيم آمد تا به نسل سوم جامعه ثابت كنيم كه فريب ظواهر و رنگ و لعاب سخنان بيگانگان را نخواهيم خورد.
ما مي‌آيیم تا به فرزندان‌مان ثابت كنيم كه ديگر حاضر نيستيم تمام مقدرات و سرنوشت كشور را در سفارتخانه‌هاي خارجي
 تعيين كنند.
همه در روز بيست‌ودوم بهمن خواهيم آمد تا به دنيا بفهمانيم اگر در خانواده بزرگ ايران حتي اختلاف سليقه هم وجود دارد يك مسأله داخلي محسوب شده و در سايه قانون و رهبري و اتحاد ملي خودمان راه حل آن را پيدا مي‌كنيم.
همه خواهيم آمد تا به دنيا ثابت كنيم ايراني در مرحله‌اي از شعور و درك قرار دارد كه براي مسائل اصلي و مهم كشورش خودش تصميم مي‌گيرد. همه مي‌آيیم تا به دنيا ثابت كنيم با وجود سليقه‌ها و گرايش‌هاي گوناگون به مرحله‌اي از هويت رسيديم كه مي‌توانيم با خرد جمعي خودمان را به سعادت برسانيم. همه مي‌آيیم تا دنيا بداند امنيتي كه در كشور وجود دارد حاصل ثبات در تصميم‌سازي‌هايي است كه در سايه انتخاب مردم و ملت شكل
 گرفته است.
همه مي‌آيیم تا با صداي بلند فرياد بزنيم ما مثل بعضي از كشورهاي دست و پا بسته‌اي نيستيم كه در خارج از مرزها براي سياست و اقتصاد و امنيت ما تصميم بگيرند و خانواده بزرگ جمعيت هلال‌احمر هم خواهد آمد كه ثابت كند اگر امروز توفيق خدمت‌رساني دارد از بركت همين انقلاب است و مردم كشورمان شايسته بهترين‌ها هستند.


تعداد بازدید :  264