شماره ۴۰۰ | ۱۳۹۳ شنبه ۱۹ مهر
صفحه را ببند
فوتبال جهان

اخلاق‌گرایی یا کری‌خوانی؟
معلوم نیست به چه دلیلی کریس رونالدو حاضر نشده در مراسم دریافت جایزه کفش طلای اروپا کنار سوارس، دیگر برنده این جایزه قرار بگیرد. عده‌ای اعتقاد دارند او به قصد شروع جنگ روانی با مهاجم بارسلونا این حرف‌ها را به زبان آورده و گروهی دیگر نفرت کریس از گاز گرفتن‌های متعدد سوارس در سال‌های اخیر را عامل رویگردانی بهترین گلزن حال حاضر 5 لیگ معتبر اروپا از حضور کنار ستاره اروگوئه‌ای در مراسم پیش رو می‌دانند.

افشاگری علیه دی‌ماریا
در حالی که آنخل دی‌ماریا از عدم علاقه به ترک رئال‌مادرید و اصرار سران تیم سفیدپوش به فروش او خبر می‌دهد، اخبار جدید حکایت از بی‌وفایی این ستاره دارد. «ال آنجلینو» قبل از جام‌جهانی 2014 بدون اطلاع سران تیم مادریدی با موناکو به توافق رسیده بود اما چندی بعد پیشنهاد بهتر پاری سن ژرمن راه او را کج کرد اما باشگاه پاریسی به خاطر رعایت نکردن قانون فیرپلی اقتصادی، فرصت خرید او را به‌دست نیاورد. دی‌ماریای منتظر پیشنهاد هم با رقم بهتر منچستریونایتد، راهی اولدترافورد شد.

دربی آمریکای جنوبی به میزبانی پکن
در جالب‌ترین بازی‌های دوستانه امروز و امشب فوتبال اروپا، آرژانتین درحالی از ساعت 35: 16 به وقت تهران در استادیوم ملی پکن به مصاف برزیل می‌رود که تاتا مارتینو، سرمربی جدید نایب قهرمان جام‌جهانی 2014 از این رقابت نه به‌عنوان یک بازی دوستانه بلکه جدالی همیشه بزرگ یاد کرد. در سوی مقابل کارلوس دونگا پس از معرفی شدن به‌عنوان جانشین اسکولاری در مرحله گذر و در تلاش برای ساختن تیمی بهتر است. در دیگر بازی دوستانه مهم امروز، فرانسه از ساعت 15: 23 به وقت تهران در استادوفرانس میزبان پرتغال کریس رونالدوست. همچنین در مهم‌ترین بازی‌های امروز مقدماتی یورو 2016، آلمان از ساعت 23: 15، میهمان لهستان و رومانی از ساعت 30: 20 میزبان مجارستان مي‌شود.

بلاتر قانون تغییر می‌دهد
سپ بلاتر، رئیس فیفا در اندیشه راهی برای تغییر قانون گل زده در خانه حریف است. این تبصره، جنجال‌های زیادی را به وجود آورده و حالا رئیس عالی‌ترین نهاد تصمیم‌گیری فوتبال اعتقاد دارد قانون گل زده، شرایط نابرابری را در بازی‌های برگشت رقابت‌های حذفی به وجود می‌آورد. او به همین خاطر خواستار اصلاح قانون مورد اشاره شده است.

محرومیت 3 ماهه زیدان
زین الدین زیدان، اسطوره رئال‌مادرید به دلیل مربیگری بدون مدرک در رئال‌مادرید کاستیا به مدت 3 ماه از مربیگری محروم شد. 4‌سال قبل در لیگ دسته سوم اسپانیا اتفاق مشابهی رخ داد و شخص خاطی 6 ماه محروم و باشگاه او هم جریمه نقدی شد. حالا زیزو فرصت 10 روز برای فرجام خواهی دارد.


تعداد بازدید :  258