شماره ۴۰۰ | ۱۳۹۳ شنبه ۱۹ مهر
صفحه را ببند
حاشیه

پیشنهاد جادوگران به کفاشیان گفتند نتایج را پیش‌‌بینی می‌کنیم
یکی از بحث‌های مهم روز فوتبال ایران حضور جادوگران در این عرصه است و جالب این‌که حتی جادوگران و رمال‌ها به سراغ رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان رفته و حتی پیشنهاداتی نیز داده‌اند. علی کفاشیان، در این خصوص گفته است:  «کسانی که ضعف مدیریتی دارند و توانمندی اداره کارها را ندارند به‌دنبال چنین مسائلی می‌روند. جالب این‌که جادوگران به خود ما هم پیشنهاداتی داده‌اند و گفته‌اند حاضریم کارهایی را انجام دهیم و حتی عنوان کرده‌اند که می‌توانیم بازی‌ها را پیش‌بینی کنیم. جادوگران به خود من هم طی این مدت پیشنهاداتی داده‌اند اما من اعتقادی به این مسائل ندارم و اصلا آنها را قبول ندارم. افرادی هم که به سمت آنها می‌روند، نمی‌دانند که این جادوگران کلاهبردار هستند و معمولا مدیران ضعیف در این خصوص زود فریب می‌خورند.»

برتری تیم‌ملی مقابل اشتوریل پرتغال کی‌روش:  جوان‌ها پاسخ اعتمادم را دادند
تیم ملی فوتبال کشورمان ساعت 10صبح روز گذشته به وقت پرتغال در ورزشگاه اختصاصی اشتوریل پرتغال به مصاف این تیم باشگاهی رفت که در نهایت با نتیجه 2 بر صفر مقابل حریف نه‌چندان قدرتمند خود به برتری رسید. گل‌های ایران را در این مسابقه سردار آزمون و علیرضا جهانبخش به‌ثمر رساندند. کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی تقریبا تمام نفراتش را مقابل اشتوریل به میدان فرستاد. او حتی از هر 3 دروازه‌بان خود به مدت 30دقیقه استفاده کرد. تنها غایب تیم‌ملی در این بازی سیدجلال حسینی بود که به دلیل آسیب‌دیدگی با نظر کادرپزشکی استراحت کرد. کی‌روش در پایان دیدار با اشتوریل عنوان کرد: «ما در این اردو به هدف اولیه‌مان که نگاه ویژه به بازیکنان جوان است توجه ویژه داریم. در نیمه دوم دو گل به تیم اشتوریل زدیم و این مسأله مفهوم خاصی دارد. فکر می‌کنم جوان‌ها در این بازی پاسخ خوبی به اعتماد سرمربي تیم‌ملی دادند.» تیم‌ملی ایران سه‌شنبه در دومین دیدار تدارکاتی خود در اردوی پرتغال به مصاف بنفیکا می‌رود.

 اردوی 5 روزه استقلال در ارمنستان مقدمات سفر به آمریکا فراهم شد
اعضای تیم فوتبال استقلال تهران روز پنجشنبه برای برگزاری اردویی 5روزه به ارمنستان سفر کردند. بهرام افشارزاده، مدیرعامل باشگاه استقلال نیز دیروز از باشگاه شیراک ارمنستان بازدید کرد و با مدیرعامل این باشگاه ملاقات داشت که در این نشست مقرر شد در آینده‌ای نزدیک تفاهمنامه همکاری میان دو باشگاه منعقد شود. از سوی دیگر تیم‌های استقلال و شیراک ارمنستان ظهر یکشنبه دیداری دوستانه  برگزار خواهند کرد. با توجه به این‌که اردوی استقلال در کشور آمریکا در تعطیلات نوروز 94 نیز قطعی شده، دیروز اعضای تیم استقلال پس از صرف صبحانه راهی سفارت آمریکا در ایروان شدند تا ضمن دیدار با سفیر در ارمنستان مقدمات اخذ روادید برای سفر به آمریکا را فراهم کنند.


تعداد بازدید :  333