شماره ۱۰۴۸ | ۱۳۹۵ چهارشنبه ۶ بهمن
صفحه را ببند
خارج از گود‌

سوریان رسما از تیم‌ملی کنار رفت| کادرفنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ترکیب نهایی خود برای حضور در مسابقات جام‌جهانی اعلام کرد. بر این اساس در ترکیب تیم فرنگی همه کشتی‌گیران المپیکی به غیراز سعید عبدولی خط خورده‌اند. حمید سوریان، قاسم رضایی و امید نوروزی 3 المپیکی شاخص فرنگی بودند که در این رقابت‌ها هم دعوت نشدند تا تقریبا پرونده‌شان بسته شود. در ترکیب تیم‌ملی کشتی آزاد هم نکته قابل توجه حضور حسن یزدانی، قهرمان المپیک 2016 ریو در یک وزن بالاتر(86 کیلوگرم) است.
قهر دروازه‌بان اسپانیایی ماشین‌سازی| مانوئل فرناندز، دروازه‌بان اسپانیایی تیم ماشین‌سازی که در این فصل عملکرد خوبی برای تیمش داشته است، دوشنبه‌شب بدون هماهنگی با مسئولان باشگاه و به حالت قهر از ایران رفت. مانوئل که از پرداخت نشدن مطالباتش ناراضی است، بندی در قراردادش وجود دارد که اگر در مدت مشخص مبلغ مورد نظرش پرداخت نشود، می‌تواند به صورت خودسر تمرینات را ترک کند و از ایران برود. مسئولان ماشین سازی نیز تهدید به شکایت علیه فرناندز کرده‌اند.
انتقاد کی‌روش از روند آماده‌سازی تیم‌ملی| کارلوس کی‌روش بار دیگر در صفحه شخصی‌اش در فیس‌بوک متنی را منتشر و نسبت به روند آماده سازی تیم‌ملی انتقاد کرد. او دراین‌باره نوشت: «همه ما رویاهایی داریم، دوازده تیم‌ملی فوتبال آسیا، دوازده تیم فوتبال ملت‌ها، دوازده کشور با میلیون‌ها هوادار فداکار، ‌همگی در یک رویا سهیم هستند، ‌جام جهانی روسیه 2018، با این ذهنیت جای تعجب نیست که رقیبان در این دوران چه کرده‌اند، بگذارید یادآوری کنم. چین (دو مسابقه ملی دوستانه با ایسلند و کرواسی)، قطر (یک مسابقه ملی دوستانه با مولداوی) ازبکستان (یک مسابقه ملی دوستانه با گرجستان و یک مسابقه دوستانه دیگر به‌زودی با ارمنستان) در برنامه دارند. تفاوت در قدرت آموزش و آماده شدن است که رویاها را به واقعیت تبدیل می‌کند.»
مدارک آسیایی‌ها ارسال شد| با توجه به مهلت پایانی ارسال مدارک ثبت نام بازیکنان و کادر فنی تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ قهرمانان فوتبال آسیا، دپارتمان بین‌الملل فدراسیون، مدارک باشگاه‌های پرسپولیس تهران، استقلال تهران، استقلال خوزستان و ذوب آهن اصفهان را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد. دپارتمان بین‌الملل همچنین اعلام کرد امسال به جهت کمک به تیم‌های حرفه‌ای تعداد کادر فنی مجاز از ۱۵ نفر به ۲۰ نفر افزایش پیدا کرده است.


تعداد بازدید :  185