شماره ۱۰۴۸ | ۱۳۹۵ چهارشنبه ۶ بهمن
صفحه را ببند
پاپاراتزی

سودجویی یک دختر از چندملی‌پوش
موضوع ارتباط چند ملی‌پوش فوتسال و فوتبال ساحلی با دختری که قصد سودجویی مالی داشته جنجال‌ساز شده و حتی به مراجع قضایی نیز
کشیده شده است. یکی از مربیان مطرح فوتسال که از نزدیک پیگیر این موضوع بوده و در جریان اتفاقات قرار دارد، در گفت‌وگو با ایسنا گفت: «متاسفانه برخی راه پول درآوردن و باج‌گیری را یاد گرفته‌اند و از موقعیت و جایگاه ملی‌پوشان سوءاستفاده می‌کنند. این ماجرا هم تنها به بازیکنان فوتسال ختم نمی‌شود و تعدادی از ملی‌پوشان فوتبال ساحلی هم درگیر آن هستند.» او افزود: «خانمی شهرستانی با 4، 5 ملی‌پوش فوتسال ارتباط گرفته و بعد از گذشت مدتی نقشه‌اش را پیاده می‌کند. او بعد از این‌که تیرش به سنگ خورده، موضوع شکایت را مطرح می‌کند و مبلغ زیادی را از ملی‌پوشان می‌خواهد.»

فریادهای مسلمان بر سر دکتر
مصدومیت رضا کرملاچعب، بازیکن جوان پرسپولیس دقایقی تمرین دیروز این تیم را تحت‌تأثیر قرار داد. در شرایطی که کرملاچعب در صحنه‌ای بعد از برخورد با رامین رضائیان به زمین خورد و به دلیل تنگی نفس شرایط نسبتا خطرناکی پیدا کرد، فریاد بازیکنان برای حضور پزشک تیم به جایی نرسید چراکه او بیرون از محوطه زمین مشغول غذا خوردن بود. در این لحظه محسن مسلمان ستاره پرسپولیس با فریاد چندبار از محمود خوردبین خواست تا دکتر را صدا کند که وقتی از پزشک تیم خبری نشد او الفاظی تند را علیه آقای دکتر استفاده کرد. اعتراض مسلمان به این بود که وقتی بازیکن در زمین مشغول تمرین است چرا پزشک کنار زمین نیست؟ بعد از داد و فریاد مسلمان سرانجام پزشک تیم خود را بالای سر کرملاچعب رساند و او را مداوا کرد.

ایمیل عجیب بائرمن به فدراسیون
دیرک بائرمن، سرمربی پیشین تیم‌ملی بسکتبال به‌طور ناگهانی با یک باشگاه آلمانی قرارداد امضا کرد و خواهان پایان همکاری‌اش شد. بائرمن این موضوع را به فدراسیون بسکتبال ایران اطلاع‌رسانی کرد اما مسئولان فدراسیون هیچ واکنش و پاسخی به شخص وی نداشتند و همین مسأله موجب تعجب و پیگیری‌های دوباره بائرمن شده است. بائرمن روز گذشته با ارسال ایمیلی به فدراسیون بسکتبال پیگیر وضع خود و پاسخ مسئولان بسکتبال ایران برای فسخ قراردادش شده است. این مربی تأکید کرده که «من تقاضای فسخ قراردادم راکرده‌ام، پس چرا پاسخی به من نمی‌دهید؟»! این درحالی است که مسئولان فدراسیون بسکتبال با توجه به اقدام درک بائرمن، شکوائیه‌ای 15 صفحه‌ای را برای ارسال به مرجع حل اختلاف فدراسیون بین‌المللی تنظیم کرده‌اند.

تکرار بازی پرسپولیس- گسترش!
اتفاقات رخ داده بر سر اخطار مسعود ابراهیم‌زاده و این‌که او باید از زمین اخراج می‌شده با تکذیب داور بازی پرسپولیس و گسترش‌فولاد مواجه شده است. دیروز اسماعیل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی اینطور به ماجرا واکنش نشان داد: «به محض این‌که گزارش مقامات رسمی  برایمان ارسال شود، درخصوص همه موارد انضباطی تصمیم گیری خواهیم کرد. در قانون پیش‌بینی شده است که اگر داوری در تصمیمات انضباطی‌اش(دادن کارت زرد و یا قرمز) اشتباه کند، کمیته انضباطی می‌تواند این تصمیم را اصلاح ‌کند. البته قانون به کمیته برگزار‌کننده مسابقه این اجازه را می‌دهد که اگر در مسابقه‌ای داور اشتباها بازیکنی را که باید اخراج می‌شد، در داخل زمین نگه دارد و تیم مقابل اگر بازنده می‌شد، کمیته برگزار‌کننده می‌توانست رأی به تکرار مسابقه بدهد.»

 


تعداد بازدید :  141