شماره ۱۰۴۸ | ۱۳۹۵ چهارشنبه ۶ بهمن
صفحه را ببند
اینستاگرام

بیرانوند دختردار شد

علیرضا بیرانوند که روزهای فوتبالی خوبی را با پرسپولیس سپری می‌کند، دیروز با اتفاقی فوق‌العاده در زندگی خانوادگی‌اش روبه‌رو شد. بیرانوند دیروز برای دومین بار پدر شد و تولد دخترش را جشن گرفت. همه پرسپولیسی‌ها دیروز پست‌های اینستاگرام خود را به دروازه‌بان ملی‌پوش تیمشان اختصاص دادند و این اتفاق را به بیرانوند و خانواده‌اش تبریک گفتند. او نام «بارانا» را برای دخترش انتخاب کرد.

امیر افتخار عقاب

پیوستن امیر عابدزاده به تیم ماریتیموی پرتغال اتفاق خوبی برای او بود. احمدرضا عابدزاده که در سال‌های اخیر پسرش را در گرفتن تصمیمات فوتبالی آزاد گذاشته، از پیوستن پسرش به این تیم ابراز خوشحالی کرده است. او پستی در صفحه شخصی خود برای امیر منتشر کرده و نوشته به پسرش افتخار می‌کند و اطمینان دارد در آینده‌ای نزدیک او را در بهترین تیم‌های دنیا می‌بیند. امیر پیش از این‌که به پرتغال برود نتوانست در تیم‌های ایرانی به موفقیتی برسد.

تولد ضلع سوم مثلث بارسا

لوئیز سوارز ضلع سوم مثلث مرگبار و تهاجمی بارسلونا در کنار مسی و نیمار است. سوارس دیروز جشن تولد 30 سالگی خود را گرفت تا بیشتر به مرز پختگی در فوتبال برسد. صفحه رسمی اینستاگرام فیفا هم با انتشار عکسی از سوارس تولد او را تبریک گفته و برایش آرزوی موفقیت کرده است. زوج سوارز ومسی به تازگی به‌عنوان مرگبارترین خط حمله دنیا شناخته شده است.


تعداد بازدید :  157