شماره ۱۰۴۸ | ۱۳۹۵ چهارشنبه ۶ بهمن
صفحه را ببند
اخبار كوتاه


عاطفه رضوی بازیگر سرشناس سینما و تئاتر به نمایش «کابوس حضرت اشرف» به کارگردانی حسین پاکدل پیوست. او قرار است دراین نمایش در نقش شوکت‌‌الملوک به ایفای نقش بپردازد. این نمایش پربازیگر بناست علاوه بر سه اجرا در روزهای پایانی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، اجرای عمومی خود را هم در تالار ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر تا پایان سال ۹۵ ادامه دهد.

استادان دانشگاه‌های افغانستان که برای گذراندن دوره دانش‌افزایی زبان فارسی میهمان بنیاد سعدی بودند، با محمدرضا شفیعی‌کدکنی در دانشکده زبان و ادبیات دانشگاه تهران
دیدار کردند.

آیین اختتامیه پنجاه‌وپنجمین جشنواره سینمای جوان، شامگاه چهارم بهمن‌ماه در سالن شهید اصغرزاده با تجلیل از یاد و خاطره عباس کیارستمی برگزار شد.

مجید قیصری با نگارش‌نامه‌ای خطاب به رئیس شورای شهر تهران خواستار ساخت موزه‌ای دایمی از ساختمان پلاسکو و آنچه از آن باقی مانده شد.

استودیوی «دیزنی» و کمپانی «لوکاس فیلم» بعد از ماه‌ها انتظار هواداران، بالاخره از عنوان اپیزود هشتم «جنگ‌های ستاره‌ای» و نخستین پوستر رسمی فیلم رونمایی کردند. این فیلم با نام «آخرین جدای» (The Last Jedi) به نمایش درخواهد آمد.

نمایش «آیس‌لند» نوشته نیکلاس بیلون به کارگردانی آیدا کیخایی که از 29 آذرماه در تئاتر باران درحال اجراست، برای آخرین هفته پذیرای تماشاگران می‌شود.


سالار عقیلی با همراهی گروه قمر هفتم بهمن‌ماه در دو سانس در ساعت‌های 19 و 22 در سالن همایش‌های برج میلاد به روی
 صحنه می‌رود.

کامرون به‌عنوان خالق اصلی و کارگردان دوفیلم نخست «ترمیناتور»، این روزها مشغول مذاکره با تیم میلر کارگردان فیلم ابرقهرمانی «ددپول» است تا پروژه بازسازی این قصه علمی-تخیلی را وارد مرحله پیش‌تولید کند.

آیین رونمایی از سه کتاب مکتب نقاشی قهوه‎خانه‌ای با عنوان «از قهوه‌خانه تا فرهنگسرای نیاوران» نوشته ‌هادی سیف عصر دوشنبه چهارم بهمن‌ماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

 


تعداد بازدید :  165