شماره ۱۰۴۸ | ۱۳۹۵ چهارشنبه ۶ بهمن
صفحه را ببند
ویترین جهان

دریافت پیامک تبلیغاتی با اجازه مشترک
ایسنا|  معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری اعلام کرد: براساس مصوبه ۱۴۷ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات برای ارایه خدمات ارزش افزوده پیامکی از سوی اپراتورها تأیید مشترک برای فعال‌سازی الزامی است.
حسین فلاح‌جوشقانی با اشاره به این‌که اخبار، بازی و سرگرمی، مسابقه، محتوای مذهبی، آموزشی، اطلاع‌رسانی، بهداشت و سلامت و تبلیغات در دسته‌بندی خدمات ارزش افزوده پیامکی قرار می‌گیرند، افزود: اپراتور باید در مورد تمامی خدمات ارزش افزوده محتوایی پیامکی، قبل از شروع ارایه خدمات، از طریق یک پیامک در مورد ارایه خدمات از مشترک سوال کند و درصورت تأیید مشترک آن را فعال کند.

تجاری نشدن ۲ ربات امدادگر ایرانی

 مهر| رئیس کمیته ملی روبوکاپ با بیان این‌که ۲ ربات ساخت ایران می‌توانست در حادثه پلاسکو استفاده شود، گفت: ربات‌های امدادگر و آتش‌نشانی تولید شدند اما هنوز به مرحله تجاری‌سازی نرسیده‌اند. مرتضی موسی‌خانی با تأکید بر این‌که ربات‌های امدادگر تاکنون قرارداد تجاری نداشته‌اند، افزود: ولی امیدواریم که ربات‌های امدادگر و آتش‌نشانی که دستور ساخت آنها با دستور ریاست عالی دانشگاه به کنسرسیوم رباتیک ابلاغ شده است در چنین حوادثی مورد استفاده قرار بگیرد. او عنوان کرد: این ربات‌ها کاربرد وسیعی در امداد و نجات در زمان بحران دارند و باید توسط سازمان‌های امدادگر، آتش‌نشانی و... برای تجاری‌سازی مورد حمایت قرار بگیرند.


تعداد بازدید :  229