شماره ۱۰۴۸ | ۱۳۹۵ چهارشنبه ۶ بهمن
صفحه را ببند
احزاب

تماشاگر انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها نخواهیم بود
ایسنا| نایب‌رئیس فراکسیون امید مجلس با بیان این‌که «اصلاح‌طلبان برای ورود به انتخابات برنامه‌هایی خواهند داشت» گفت: جریان اصلاح‌طلبی تماشاگر در دو حوزه انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها نخواهد بود. عبدالکریم حسین‌زاده همچنین گفته است: جریان اصلاح‌طلبی به صورت کنشگر فعال حضور پیدا خواهد کرد و فعالیت خود را نشان خواهد داد و قطعا نتایج فعالیت‌ها، منتهی به تدوین برنامه‌ای استراتژیک و راهبردی خواهد بود. این نماینده اصلاح‌طلب مجلس با بیان این‌که «در این جریان درحال حاضر صحبتی بر روی مصادیق انجام نشده است» گفت: هر دو انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها از اهمیت بالایی برخوردار هستند زیرا یک بخش مدیریت اجرایی کلان کشور است و بخش دیگر پارلمان‌های محلی هستند و هر دو حایز اهمیت هستند.

حمایت جبهه تحول‌خواهان از «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی»
فارس| دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی ضمن اعلام حمایت جبهه تحول‌خواهان از «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی»، گفت: اخیراً یک گروه 7 نفره منتخب از جمعیت جانبازان با نماینده جبهه مردمی دیدار کردند. مجتبی شاکری مدل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را یک پدیده نو و بی‌بدیل دانسته و گفته است: ما در دوره‌های قبل این مدل را تجربه نکرده بودیم و نیروهای انقلاب درگذشته یا چند کاندیدا و یا ترکیبی از شخصیت‌های حقیقی و حقوقی را معرفی می‌کردند،‌ اما مدل جبهه مردمی نیروهای انقلاب کاملاً متکی به اقشار مختلف مردم است.

کنگره کارگزاران یک روز قبل از چهلم آیت‌الله ‌هاشمی برگزار می‌شود
تسنیم|  معاون امور استان‌های حزب کارگزاران با بیان این‌که کنگره‌های استانی حزب کارگزاران درحال برگزاری است گفت: کنگره سراسری این حزب روز قبل از چهلم مرحوم آیت‌الله ‌هاشمی برگزار می‌شود.
علی‌محمد نمازی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران درباره برگزاری کنگره‌های استانی حزب کارگزاران، گفت: براساس اساسنامه، حزب کارگزاران قبل از برگزاری کنگره سراسری باید اعضای شوراهای استانی را تعیین کند که در کنگره اسفندماه‌ سال گذشته انجام این کار از عهده هیأت موسس و شورای مرکزی برداشته شد و به خود کنگره‌های استانی واگذار شد.  

بعید است جبهه پایداری جدا از اصولگرایان کاندیدا معرفی کند
عصرایران|  غلامرضا مصباحی‌مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز درباره تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: تشکیل این جبهه یک فرصت است، ما معتقدیم از همه فرصت‌ها برای فعالیت سیاسی و انتخابات باید بهره برد.
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز درخصوص برخی تحرکات مبنی بر معرفی کاندیدای مجزا از کاندیدای اصولگرایان توسط جبهه پایداری گفت: البته باید صبر کرد شاید مقداری پیش برویم بهتر می‌توان نظر داد و تحلیل کرد اما آنچه در شرایط حاضر به نظر می‌رسد بسیار بسیار بعید است که جبهه پایداری برای خود کاندیدایی مجزا معرفی کند.


تعداد بازدید :  188