شماره ۱۰۴۸ | ۱۳۹۵ چهارشنبه ۶ بهمن
صفحه را ببند
ذره‌بين

خفه‌شدن 3 مسافر در سقوط خودرو به رودخانه
3 مسافر جاده‌ای درسقوط خودرو به رودخانه حاشیه جاده همدان- ملایر خفه شدند. یک خودروی سواری با چهار سرنشین ساعت 5  بامداد  روز سه‌شنبه  درجاده اصلی همدان- ملایر نزدیک به سه‌راهی روستای دینگله کهریز درحال تردد بود که هنگام رسیدن به پیچ به یک‌باره با یک وسیله نقلیه مواجه می‌شود. راننده این وسیله نقلیه برای برخوردنکردن با خودروی مقابل اقدام به استفاده از سیستم ترمز کرده که منجر به چرخش خودرو دور خود و افتادن به داخل رودخانه حاشیه جاده می‌شود.
دراین سانحه هیچ‌گونه خسارتی به خودرو وارد نشد و هیچ‌یک از سرنشینان این وسیله نقلیه نیز مجروح نشدند. با توجه به این‌که شیشه‌های خودروی سانحه‌دیده برقی بوده است، سرنشینان آن با وجود تلاش نتوانستند از این خودرو خارج شوند. مقصود شعبانی، روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان همدان نیز، گفت: سه‌نفر از چهار سرنشین این وسیله نقلیه شامل دو مرد و یک زن به علت سقوط خودرو در داخل آب و نرسیدن اکسیژن جان خود را از دست می‌دهند.

دستگیری سارقان ۱۰۰ تن آهن‌آلات از ۵ استان کشور
دو سارق حرفه‌ای که درتحقیقات پلیس فتای استان مرکزی به اتهام سرقت‌های میلیونی از کارت‌های عابربانک دستگیر شده بودند، به سرقت ۱۰۰ تن آهن‌آلات در ۵ استان کشور اعتراف کردند.
چندی پیش درعملیاتی که توسط پلیس فتای استان انجام گرفت، 2نفر به اتهام برداشت‌های غیرمجاز از حساب‌های بانکی دستگیر شدند و در روند تحقیقات مشخص شد، این افراد قبل از سرقت اطلاعات کارت‌های عابر بانک، در زمینه سرقت آهن‌آلات فعالیت داشته‌اند. با بازجویی‌هایی که توسط کارآگاهان پلیس آگاهی از این افراد صورت گرفت، متهمان اعتراف کردند که درچندین استان کشور در زمینه سرقت آهن‌آلات فعالیت می‌کرده‌اند.
با اسناد و مدارکی که درخلال تحقیقات به‌ دست آمد، متهمان سرانجام به 7 سرقت آهن‌آلات از استان‌های «گیلان»،‌ «آذربایجان‌شرقی»، «سیستان‌وبلوچستان»، «بوشهر» و «قزوین» از ابتدای ‌سال 1390 اعتراف کردند. متهمان در این سرقت‌ها ابتدا خودروهای سنگینی که بار آهن‌آلات در تناژ بالا را حمل می‌کردند، شناسایی کرده و بعد از چند روز از زمان تخلیه بار، اقدام به سرقت محموله‌ها می‌کردند.
این افراد بعد از سرقت، محموله آهن‌آلات را به دیگر استان‌های کشور انتقال داده و به‌عنوان مالک بار اقدام به فروش آن می‌کردند که حدود 2میلیارد و500‌میلیون ریال از این طریق به دست می‌آورند، البته تحقیقات تکمیلی از این افراد درحال انجام است.

مرگ یک نوجوان در پارک بازی سرخرود
نوجوان ۱۳ ساله‌ به دلیل سقوط از ارتفاع در سرخرود محمودآباد جان باخت. ساعت ۱۰ و ۳۴ دقیقه روز سه‌شنبه ۵ بهمن خبر وقوع حادثه‌ای برای نوجوان ۱۳ ساله در پارک جنب پاسگاه سرخرود به مرکز پیام اورژانس آمل اطلاع داده شد. بعد از دریافت خبر، بلافاصله همکاران پایگاه اورژانس سرخرود به محل حادثه اعزام شدند.
به گفته حاضران در صحنه، این نوجوان به دلیل سقوط از ارتفاع دچار آسیب‌های شدید به ناحیه قفسه سینه و شکم شد و متاسفانه فاقد علایم حیاتی بود. تیم اورژانسی بلافاصله اقدامات احیای پیشرفته برای این مصدوم را آغاز کرد و در فاصله بسیار کوتاه به بیمارستان امام خمینی فریدونکنار منتقل شد اما متاسفانه اقدامات احیا موثر نبود و این نوجوان فوت کرد.

فوت دانش‌آموز آملی بر اثر سقوط مجسمه
دانش‌آموز آملی با بالا رفتن از یک مجسمه در پارک، باعث سقوط مجسمه بر روی خود شد.یک دانش‌آموز آملی پس از بالا رفتن از مجسمه پارک سقوط کرد و مجسمه بر روی وی افتاد و جان باخت.

 


تعداد بازدید :  188