شماره ۱۰۴۸ | ۱۳۹۵ چهارشنبه ۶ بهمن
صفحه را ببند
خارج از مرز

در ایتالیا رخ داد
سقوط یک فروند بالگرد امدادرسانی با 6 سرنشین

یک فروند بالگرد امدادرسانی در مرکز ایتالیا هنگام عملیات امداد در پیست اسکی، با 6 سرنشین به دلایل نامعلومی سقوط کرد. براساس آخرین گزارش‌های رسیده سقوط این بالگرد احتمالا به دلیل مه شدید به وقوع پیوسته است. این بالگرد که در منطقه‌ای مه‌آلود پرواز می‌کرد پس از نجات یک اسکی‌باز مجروح، از ارتفاع 600 متری سقوط کرد. سایر امدادرسانان اکنون به دنبال شناسایی محل سقوط این بالگرد هستند، اما شرایط بد جوی عملیات را با مشکل مواجه کرده است. کارشناسان اعلام کردند که این یک عملیات عادی امدادرسانی بود و این بالگرد جزو گروهی که در این روزها جهت امدادرسانی برای فاجعه بهمن به کار گرفته شده‌اند، نبود. هنوز گزارشی از وضع سرنشینان این حادثه در دست نیست.

فرار دزدان ناشی به داخل ایستگاه پلیس
 دزدان ناشی که از دست پلیس درحال فرار بودند، اشتباهی وارد ایستگاه پلیس شدند. دو سارق چینی پس از کیف‌قاپی درحال فرار از دست پلیس بودند که تصمیم گرفتند از میانبر استفاده کنند، غافل از این‌که این میانبر بن‌بست و درواقع ایستگاه پلیس است. صحنه‌های تعقیب و گریز این دو سارق در فضای مجازی منتشر شد و بسیاری آن‌ را دنبال کردند. نکته دیگر این تعقیب و گریز زمان طولانی‌ای است که آنها متوجه شدند مکانی که در آن پنهان شده‌اند درواقع ایستگاه پلیس است.

تلفات طوفان شدید در آمریکا به ۲۱ تن رسید
طوفان سهمگین و قدرتمندی که روز دوشنبه به همراه بارندگی سیل‌آسا و وزش بادهای ویرانگر سواحل شرقی آمریکا را زیرورو کرده، تاکنون دست‌کم ۲۱ قربانی گرفته است. بوران و تندباد سهمگین درعین حال منجر به لغو پروازها و توقف حرکت قطارها شده است. این طوفان که منجر به گردبادهای مرگبار به‌ویژه در می‌سی‌سی‌پی و جورجیا درآخر هفته گذشته شده، ضمن پیشروی به مناطق شمال‌شرقی، موجب تشدید سرمای هوا شده و این درحالی است که ساکنان این نواحی با سیلاب‌های احتمالی و سقوط تیرهای چراغ برق و همچنین احتمال شکل‌گیری امواج مرتفع درمناطق ساحلی مواجه هستند. به گزارش روزنامه تلگراف، تعدادی از این قربانیان در اتاقک‌های سیار سکونت داشته‌اند.  همچنین این حوادث طبیعی منجر به لغو ۷۴۲ پرواز خطوط هواپیمایی آمریکا شده است.

 


تعداد بازدید :  128