شماره ۱۰۴۸ | ۱۳۹۵ چهارشنبه ۶ بهمن
صفحه را ببند
خزانه‌دار هلال‌احمر:
10درصد بودجه طرح‌های توسعه‌ای هلال محقق شده است

شهروند| خزانه‌دار جمعیت هلال‌احمر گفت: 10‌درصد بودجه طرح‌های توسعه‌ای هلال‌احمر محقق شده است که ضروری است در این زمینه دولت توجه لازم را داشته باشد. مهدی علیپور در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه پلاسکو اظهار داشت:   امیدوارم ادامه‌دهندگان راه این افراد در کمک به مردم جامعه باشیم و درسی باشد به مسئولان کشور که شاهد چنین حوادثی نباشیم. وی با بیان این‌که توجه دولتمردان به دستگاه‌های امدادی به‌ویژه جمعیت هلال‌احمر باید بیشتر شود، افزود:   یک‌هزار و 100‌میلیارد بابت طرح‌های توسعه امدادی باید به جمعیت هلال‌احمر داده می‌شد که تنها 10‌درصد تحقق یافته است.
خزانه‌دار جمعیت هلال‌احمر بر ضرورت توجه به تجهیزات جمعیت هلال‌احمر تأکید کرد و گفت: 600 میلیارد تومان از نظر عمرانی بین استان‌ها توزیع شده است. علیپور خاطرنشان کرد: زنجان دارای ظرفیت‌های خوبی است و وضع موجود به‌گونه‌ای است که نیازمند تحول بیشتری است. وی با بیان این‌که زمین‌های این جمعیت در شهرستان‌ها و خود زنجان دارای ظرفیت‌های خوبی برای توسعه است، افزود: هلال‌احمر دستگاه امدادیِ در خدمت مردم است و اگر بودجه پایداری برای استان‌ها تأمین شود، می‌تواند پروژه‌های استانی را اجرایی کند.
خزانه‌دار جمعیت هلال‌احمر با اشاره به این‌که در اولویت‌های استان باید حل‌وفصل مشکلات زمین‌های این جمعیت باشد، خاطرنشان کرد: تهران آمادگی دارد که به‌جد در این زمینه ورود کند. علیپور بیان داشت: 56 ماه خدمت صادقانه در جمعیت هلال‌احمر که سیاسی و نگاه قومی و مذهبی ندارد، افتخاری برای طاهری است. وی افزود: جمعیت هلال‌احمر دستگاهی است که باید هیچ‌گونه تبعیض نژادی، قومی و سیاسی نداشته باشد.
خزانه‌دار جمعیت هلال‌احمر بر ضرورت استفاده از توان و ظرفیت جوانان تأکید کرد و گفت: با امکانات کم، جوانان در این جمعیت تلاش می‌کنند. در پایان این مراسم از خدمات علی طاهری تقدیر و شهرام میرزایی به‌عنوان مدیرعامل جدید جمعیت هلال‌احمر استان زنجان معرفی شد.


تعداد بازدید :  141