شماره ۴۰۰ | ۱۳۹۳ شنبه ۱۹ مهر
صفحه را ببند
بازار جهانی

دستیار صوتی قدرتمند گوگل
یافته‌های تازه موسسه Stone Temple Consulting (STC) نشان می‌دهد در میان برنامه‌های همراه مشهور به دستیار صوتی برنامه google Now برتر از نمونه‌های رقیب است. موسسه یادشده با طرح 3086 سؤال متفاوت از  google Now، سیری متعلق به شرکت اپل و کورتانا متعلق به مایکروسافت به این نتیجه رسید. آماری که موسسه STC منتشر کرده نشان می‌دهد در مجموع 58‌درصد پاسخ‌های google Now به سؤالات صوتی مناسب بوده است.

معرفی خودروی بی‌راننده تلسا
 شرکت تلسا روز پنجشنبه از خودروی بدون نیاز به راننده جدیدی رونمایی کرد که هم به‌طور خودکار پارک می‌کند و هم قادر به تشخیص موانع خطرناک با سرعت بالاست. این خودروی برقی از نوع Model S sedan می‌تواند با سرعت حداکثر 100 کیلومتر در ساعت حرکت کند و شتاب صفر تا صد آن برابر با 3.2 ثانیه است که در میان خودروهای برقی بدون راننده یک رکورد مناسب محسوب می‌شود. خودروی یادشده می‌تواند به‌طور خودکار در پارکینگ خانه پارک کند وتهویه مطبوعش را قبل از سوار شدن سرنشینان روشن کند.

فاکس کان برای اپل دردسرآفرید
برنامه‌های اپل برای عرضه آی‌پد بزرگتر 12.9 اینچی تغییر کرده، زیرا تقاضای بازار برای خرید آیفون ۶ و ۶ پلاس بیش از حد انتظار بوده است. گفته می‌شود تولید این آی‌پدها تا اواسط ‌سال 2015 به تأخیر افتاده است. منابع مطلع می‌گویند اولویت اصلی اپل تأمین آیفون‌های دارای نمایشگرهای بزرگتر است و باید توجه داشت روندی که اپل تا به حال برای تأمین این نمایشگرها طی کرده رضایت‌بخش نیست و ممکن است بازار با کمبود مواجه شود.


تعداد بازدید :  235