شماره ۱۰۴۵ | ۱۳۹۵ يکشنبه ۳ بهمن
صفحه را ببند
اقتصاد مجازی

امکان دایورت تلفن ثابت پلاسکو
ایسنا| سخنگوی شرکت مخابرات ایران از امکان دایورت یا انتقال خطوط قطع شده تلفن ثابت ساختمان پلاسکو خبر داد. بیدخام با بیان این‌که درحال حاضر تنها ۱۳۰۰ خطی که مربوط به واحدهای خود ساختمان پلاسکو می‌شود، قطع است؛ در پاسخ به این سوال که تکلیف مالکان این خطوط چه خواهد شد، توضیح داد: مشترکین می‌توانند خط تلفن تحت مالکیت خود را به تلفن‌های ثابت یا همراه مورد نظر دایورت کنند.
مدیرکل روابط‌عمومی شرکت مخابرات ایران همچنین درمورد انتقال خطوط نیز گفت: مالکان این شماره‌ها می‌توانند درصورت درخواست، شماره‌های خود را به نقاط مختلف درهمان منطقه مخابراتی منتقل کنند.

گوشی‌های ارزان اندرویدی در آمریکا
 فارس| قرار است با استفاده از پلتفورم اندروید وان گوگل گوشی‌های ارزان‌قیمت مجهز به سیستم عامل اندروید تهیه و در بازار عرضه شود.
این گوشی‌ها تنها مجهز به امکانات ضروری مورد استفاده در تلفن‌های‌همراه هوشمند خواهند بود تا قیمت نهایی آنها برای استفاده مصرف‌کننده از حد مجاز فراتر نرود. علاوه بر این از به روزرسانی‌های
نرم افزاری و امنیتی در این گوشی‌ها خبری نخواهد بود. گوشی‌های مبتنی بر اندروید وان معمولا توسط شرکت‌هایی تولید می‌شوند که اسم آنها چندان به گوش خریداران گوشی‌های هوشمند نخورده است.


تعداد بازدید :  121